hmmm.....jeg kan se siber har prob med at finde på gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Loggidut

til deres bryllup....hvad fanden kan man egentlig ønske sig?
jeg har egentlig det jeg gerne vil....og savner intet...jooo en mill på kontoen, men ellers...

til jer der er så heldige at have fået ring på fingeren...hvad har i egentlig ønsket jer?

er da lige lidt nysgerrig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Siber

Tak sloggi, ja hva fan skal man ønske sig???????

fantasiløse siber, sådan en torsdag aften!

Anmeld

13. marts 2008

LouiseViola

Altså vi ønskede os en bryllupsrejse (og fik det), for vi var begge studerende og fattige dengang.
Men ellers så er en klassiker vist en symaskine og andet godt elektronik til hjemmet:D
Underligt nok, så fik vi en masse viskestykker (?)(?) Selvom vi ikke ønskede os det:)

Anmeld

13. marts 2008

Mor-jannie

Siber skriver:

Tak sloggi, ja hva fan skal man ønske sig???????

fantasiløse siber, sådan en torsdag aften!

hmm man kan jo godt ønske sig penge:-)
vis man har have: frugt træer.
mange ønsker sig poselæn.:$
hmm havde møbler(?)

kan ik lige komme på mere lige nu(?)
skriver vis jeg kommer på noget mere(C)
kram jannie som er forlovet (men men har været det i 2 år snart):(>(

Anmeld

13. marts 2008

Mor-jannie

LouiseViola skriver:

Altså vi ønskede os en bryllupsrejse (og fik det), for vi var begge studerende og fattige dengang.
Men ellers så er en klassiker vist en symaskine og andet godt elektronik til hjemmet:D
Underligt nok, så fik vi en masse viskestykker (?)(?) Selvom vi ikke ønskede os det:)

viskestykker: en hentydning?:P:D8D
kram(H)

Anmeld

13. marts 2008

sttina

Vi ønskede os bla b&o tlf. Deres trådløse, den der står i den trekantede stander (og fik den heldigvis, den er nemlig super) Masser af gavekort, bla til e-gavekortet hvor du selv bestemmer hvor du vil bruge det henne. Og ellers xl byg... Med et hus der altid trænger til et eller andet :'( "pænere stel" og glas.. Så har jeg jo lidt at samle på :$ FUCK.. det er kun 2½ år siden og jeg har glemt hvad vi ellers fik og ønskede os :$ Sttina - med fucking dårlig hukommelse, men kan da heldigvis huske hvornår jeg blev gift (L)

Anmeld

14. marts 2008

Hyner

Hej loggs...
Ja vores var jo hemmeligt så vi havde ingen ønsker..... Men vi fik da, til vores store overraskelse, penge fra begge forældrepar og min momse(mormor)
Krams Henriette -som ville ha ønsket sig følgende(hvis det var offentliggjort)
: Gavekort til imerco
: Gavekort til noget fladskærmshalløj
: Gavekort til en gartner (øv vores grimme have)

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

ja så er der unægteligt noget at gå i gang med....vi har jo faktisk alt michael og jeg...alt hvad vi har brug for, og jeg syntes det er synd at finde noget overflødigt...så jeg har en ide om at springe på den der med gavekortet til et byggemarkede...for det her med vores ombygning er da en krævende udgift!

så tak for svar piger...8D

ved så ikke om Siber har fundet noget hun kan bruge?

Anmeld

14. marts 2008

Astrid P

Vi ønsker os både gavekort til videokamera og højtalere, men også oplevelser. Billetter til koncerter og teaterforestillinger og den slags. Oplevelsesgaver er vildt fede gaver at få, fordi man måske ikke selv er så god til at bruge penge på den slags...
hmmm... Hvad mere? Lækkert sengetøj måske...
KH Astrid

Anmeld

14. marts 2008

Kaufie

Vi ønskede os juleting.... dvs juletræsfod fra TrippTrapp og topstjernen fra Georg Jensen. Ja, det er måske lidt kedeligt, men juletræet bliver flot....

Ellers var det klassikerne som Vejrstation, postkasse, glas og "fint" bestik.... sidstnævnte to har vi brugt....2 gange siden vi blev gift for lidt over et år siden... Hmmm.....

Men vi fik mange vaser og skåle, som vi fik byttet størstedelen af - og ja, vi har stadig penge tilgode hos Imerco, Inspiration og Kop&Kande - jeg synes jo vi skal bruge pengene på noget, som vi så kan sige vi fik i bryllupsgave - men...... man mangler jo ikke rigtig noget.

Mette Kedelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.