Lang tid til nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Juni-barn

Så er der bestilt tid til nakkefold... Meeeen synes der er meget længe til lige nu... Skal først D.21-12... Er lidt utålmodig kan jeg godt mærke... 

Iiiiiiiiih.... Vil så gerne scannes og se om alt er som det skal være... Kan ikke vente... 

Skulle bare lige af med tankerne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

FrkZier

Juni-barn skriver:

Så er der bestilt tid til nakkefold... Meeeen synes der er meget længe til lige nu... Skal først D.21-12... Er lidt utålmodig kan jeg godt mærke... 

Iiiiiiiiih.... Vil så gerne scannes og se om alt er som det skal være... Kan ikke vente... 

Skulle bare lige af med tankerne... 

men snart er det december måned og BUM så det d. 21 og så skal du til NF

Anmeld

12. november 2012

Juni-barn

FrkZier skriver:

men snart er det december måned og BUM så det d. 21 og så skal du til NF

Ja ved det...og december plejer at gå rimelig hurtigt...  Men vil så gerne vide om alt er som det skal være... Og er bange for et skidt resultat....

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Juni-barn skriver:

Ja ved det...og december plejer at gå rimelig hurtigt...  Men vil så gerne vide om alt er som det skal være... Og er bange for et skidt resultat....

der er ingen grund til at gå at være nervøs, ved det er nemt for mig at sige - men jeg ville sådan ønske jeg havde brugt tiden på at nyde jeg var gravid, i stedet for at gå i panik over der måske kunne være noget galt

Anmeld

12. november 2012

Juni-barn

FrkZier skriver:

der er ingen grund til at gå at være nervøs, ved det er nemt for mig at sige - men jeg ville sådan ønske jeg havde brugt tiden på at nyde jeg var gravid, i stedet for at gå i panik over der måske kunne være noget galt

Jeg synes ikke jeg er i panik, men synes heller ikke jeg virkelig kan nyde jeg er gravid... synes der er så mange tanker man bare ikke kan styre... Det gør det heller ikke bedre jeg er begyndt at have ondt i nederste del af maven... 

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Juni-barn skriver:

Jeg synes ikke jeg er i panik, men synes heller ikke jeg virkelig kan nyde jeg er gravid... synes der er så mange tanker man bare ikke kan styre... Det gør det heller ikke bedre jeg er begyndt at have ondt i nederste del af maven... 

det kan være rigtig svært i starten,  hvor alt stadig er så usikkert - men du skal huske på at det jo er en klar største del hvor udfaldet er godt i forhold til dårligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.