Hjælp mig pleeease

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. november 2012

SRP

Hej piger

Jeg er 20+6 og oplever en del plukkeveer, hvilket ikke behøver være faligt, men nu synes jeg også der er sådan en murren i underlivet, som ved menstruation. Er simpelthen så bange for om livmoderhalsen bliver påvirket af det og overvejer at ringe til fødegangen for at høre om jeg skal have det tjekket derude?

Er det fødegangen man ringer til med den slags forespørgsler (er tilknyttet OUH)? De har vel et nummer man kan ringe til døgnet rundt selvom det ikke nødvendigvis handler om at man er på vej i fødsel?

puha jeg har det så skidt med det hele lige nu. Vil så gerne have at vidde af dem at alt er fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Faith

Jeg ville helt sikkert ringe til fødegangen. Om ikke andet kan de berolige dig.

Anmeld

12. november 2012

Tullepoder

Jeg ville også ringe til FG, det er dem du skal henvende dig til efter uge 16.
Har du ikke fået et visitkort med nummer på??

for at alt er som det skal være

Anmeld

12. november 2012

CamillaValby

Kom endelig lige med en update

Anmeld

12. november 2012

CamillaSoefelt

SRP skriver:

Hej piger

Jeg er 20+6 og oplever en del plukkeveer, hvilket ikke behøver være faligt, men nu synes jeg også der er sådan en murren i underlivet, som ved menstruation. Er simpelthen så bange for om livmoderhalsen bliver påvirket af det og overvejer at ringe til fødegangen for at høre om jeg skal have det tjekket derude?

Er det fødegangen man ringer til med den slags forespørgsler (er tilknyttet OUH)? De har vel et nummer man kan ringe til døgnet rundt selvom det ikke nødvendigvis handler om at man er på vej i fødsel?

puha jeg har det så skidt med det hele lige nu. Vil så gerne have at vidde af dem at alt er fint.

Håber på snarlig positiv update

Anmeld

12. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du skal gå til egen læge,som så skal henvise dig til svangergangen. 

Mens murren/smerter sammen med plukveer,betyder i mange tilfælde,at cervix afkortes.

Det var nogle af de første symptomer hos mig begge gange.

Men hvor mange plukveer har du om dagen?

Anmeld

13. november 2012

SRP

mea skriver:

Du skal gå til egen læge,som så skal henvise dig til svangergangen. 

Mens murren/smerter sammen med plukveer,betyder i mange tilfælde,at cervix afkortes.

Det var nogle af de første symptomer hos mig begge gange.

Men hvor mange plukveer har du om dagen?

Jeg har ikke helt tal på det, men over 15 vil jeg tro. De kommer også om natten dog ikke sådan de gør ondt. Puha er godt nok utryg ved det her.

Anmeld

13. november 2012

SRP

Ringede til fødegangen i går de sagde det ikke lød alarmerende, men at jeg skulle få tjekket urinen hos egen læge. Sagde at det var en uge siden jeg fik det og at jeg var meget nervøs over situationen. Synes det er frustrerende de ikke lader tvivlen komme mig til gode. Jeg må jo ringe igen senere og håbe det er en anden jeg får i telefonen. Jeg får ikke ro før det er tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.