Har været ved læge, abort om halvanden uge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.576 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anonym trådstarter

Hej Alle.

Jeg skrev et indlæg igår om, at jeg er blevet gravid og ikke ved hvem faderen er. (min datters far, eller en kæreste jeg har haft i ca to måneders tid)

Jeg var ved lægen idag, som bekræftede, at jeg er gravid!

I og med jeg kun er 90% sikker på at det er mi datters far der igen har været på spil, vil jeg have det fjernet, jeg turde ikke løbe risikoen. (Min datters far og jeg er sammen igen)

Jeg er 4+0 idag, og lægen sagde at jeg skal komme næste onsdag hvor hun vil undersøge igen og så skal jeg skrive under på at jeg vil have en abort.

Jeg hælder mest til medicinsk abort, fordi jeg er herre rad for nåle og narkose, men hvad er jeres erfaringer med medicinsk abort?

Kan det virkelig passe, at jeg skal vente halvanden uge på denne abort, når jeg virkelig bare gerne vil have det overstået nu? Det er sgu i forvejen ikke særlig sjovt, og tanken om at spiren vokser og vokser for hver dag, kan jeg næsten ikke bære. Hvis jeg når ind i uge 6 hvor den begynder at danne hjerte, VED jeg, at jeg ikke kan gennemføre en abort.

Jeg er i forvejen imod det her, men skal jeg have en fremtid med min datters far, er det ikke smart, at hive en anden mands barn ind i forholdet. En man der er indlagt på psyk osv. Hmm....

ps. jeg ved godt jeg ligger som jeg selv har redt, så ingen løftede pegefingre, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

12. november 2012

sne190810

Det er et meget normalt tidsforløb du oplever mht ventetid til abort.

Jeg ved ikke så meget om det andet, da jeg aldrig selv har været igennem en medicinsk abort og kirugisk har jeg kun været til som personale

Min veninde som fik foretaget en kirugisk abort sidste sommer ventede også et par uger på at komme til.

Anmeld