Hej Alle.
Jeg skrev et indlæg igår om, at jeg er blevet gravid og ikke ved hvem faderen er. (min datters far, eller en kæreste jeg har haft i ca to måneders tid)
Jeg var ved lægen idag, som bekræftede, at jeg er gravid! 
I og med jeg kun er 90% sikker på at det er mi datters far der igen har været på spil, vil jeg have det fjernet, jeg turde ikke løbe risikoen. (Min datters far og jeg er sammen igen)
Jeg er 4+0 idag, og lægen sagde at jeg skal komme næste onsdag hvor hun vil undersøge igen og så skal jeg skrive under på at jeg vil have en abort.
Jeg hælder mest til medicinsk abort, fordi jeg er herre rad for nåle og narkose, men hvad er jeres erfaringer med medicinsk abort?
Kan det virkelig passe, at jeg skal vente halvanden uge på denne abort, når jeg virkelig bare gerne vil have det overstået nu? Det er sgu i forvejen ikke særlig sjovt, og tanken om at spiren vokser og vokser for hver dag, kan jeg næsten ikke bære. Hvis jeg når ind i uge 6 hvor den begynder at danne hjerte, VED jeg, at jeg ikke kan gennemføre en abort.
Jeg er i forvejen imod det her, men skal jeg have en fremtid med min datters far, er det ikke smart, at hive en anden mands barn ind i forholdet. En man der er indlagt på psyk osv. Hmm....

ps. jeg ved godt jeg ligger som jeg selv har redt, så ingen løftede pegefingre, tak!
Anmeld