Midlertidig afgørelse fra statsamtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

wamse

Marie Lou skriver:

Jeg er i hvert fald ganske frustreret... - jeg kan ikke finde ordentlig ro før der er kommet en afgørelse. Har svært ved at koncentrere mig på mit arbejde, sover dårligt og ja alt det som følger med. Det er ikke fair at lade folk gå i uvished så længe...

Håber inderligt at det falder ud til min og Victors fordel

Malou

Her tog det 7 måneder for dem at afgøre omkring ændring af min datters efternavn, det er godt nok ikke en midlertidig afgørelse, men mit råd er at ringe 1 gang hver uge for at presse lidt på, det virkede her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Marie Lou

wamse skriver:

Her tog det 7 måneder for dem at afgøre omkring ændring af min datters efternavn, det er godt nok ikke en midlertidig afgørelse, men mit råd er at ringe 1 gang hver uge for at presse lidt på, det virkede her

Jeg har ringet ca. 2 gange om ugen siden d. 9 oktober men dem der tager telefonen derinde kan intet sige. Er godtnok ved at få knopper af dem... troede aldrig at jeg bare skulle føle mig som et nummer i rækken

Anmeld

12. november 2012

roenlund

Jeg har ingen gode råd men vil sende et

Kan slet ikke forestille mig hvor frustrerende det må være.

Anmeld

12. november 2012

dukke

Marie Lou skriver:

Min eksmand og jeg var i amtet d. 11 september. Vi er uenige om alt, desværre. Jeg har anmodet om at få min søns adresse, det samme har min eks. Han vil have det i retten og jeg har bedt om en midlertidig afgørelse, men den afgørelse lader godtnok vente på sig. Nogle der har nogen erfaring med hvor lang tid sådan noget tager? Når jeg ringer derind og taler med deres infocenter, får man jo absolut ingen hjælp og de siger bare at der ikke ligger nogle noter i min sag om afgørelse - så det er bare at vente

Nogen der har været igennem noget tilsvarende?

Malou

jeg var afsted den 21/8 og skal først til møde igen den 3/12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.