Midlertidig afgørelse fra statsamtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Marie Lou

Min eksmand og jeg var i amtet d. 11 september. Vi er uenige om alt, desværre. Jeg har anmodet om at få min søns adresse, det samme har min eks. Han vil have det i retten og jeg har bedt om en midlertidig afgørelse, men den afgørelse lader godtnok vente på sig. Nogle der har nogen erfaring med hvor lang tid sådan noget tager? Når jeg ringer derind og taler med deres infocenter, får man jo absolut ingen hjælp og de siger bare at der ikke ligger nogle noter i min sag om afgørelse - så det er bare at vente

Nogen der har været igennem noget tilsvarende?

Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

baby012

Her gik der to måneder inden vi hørte fra dem 

Anmeld

12. november 2012

Marie Lou

Lahn11 skriver:

Her gik der to måneder inden vi hørte fra dem 

Altså 8 uger fra I var til det første møde i amtet?

Anmeld

12. november 2012

baby012

Marie Lou skriver:

Altså 8 uger fra I var til det første møde i amtet?

Jep

Anmeld

12. november 2012

Carl-Emil's mor

Min eksmand og jeg var i amtet d. 11 september. Vi er uenige om alt, desværre. Jeg har anmodet om at få min søns adresse, det samme har min eks. Han vil have det i retten og jeg har bedt om en midlertidig afgørelse, men den afgørelse lader godtnok vente på sig. Nogle der har nogen erfaring med hvor lang tid sådan noget tager? Når jeg ringer derind og taler med deres infocenter, får man jo absolut ingen hjælp og de siger bare at der ikke ligger nogle noter i min sag om afgørelse - så det er bare at vente

Nogen der har været igennem noget tilsvarende?

Malou

fejl.. jeg skal til møde den 21 så ved ikke hvor lang tid det tager men jesus christ hvor jeg føler med dig...

Anmeld

12. november 2012

Marie Lou

Lahn11 skriver:

Jep

Det er godtnok længe... Jeg har ventet 9 uger nu

Hvordan faldt jeres resultat ud?

Anmeld

12. november 2012

baby012

Marie Lou skriver:

Det er godtnok længe... Jeg har ventet 9 uger nu

Hvordan faldt jeres resultat ud?

Det var så kun en samværs sag, kan forestille mig at en sag om bopæl er et længere forløb  

Anmeld

12. november 2012

Marie Lou

Carl-Emil's mor skriver:

fejl.. jeg skal til møde den 21 så ved ikke hvor lang tid det tager men jesus christ hvor jeg føler med dig...

Jeg har allerede en advokat som var med mig til det første møde i amtet. Min eksmand siger dog at han er ligeglad med deres midlertidlige afgørelse. At han tager den i retten hvis det falder ud til min side. Jeg har søgt om at få min søns adresse samt fastsat samværet da jeg mener at en lille dreng har brug for en mere fast base end 7/7 men jeg synes godtnok at det hele trækker i lang drag og synes det er forkasteligt at det kan tage SÅ lang tid. Mit hus er solgt og jeg kan ikke flytte min søns adresse så nu har han bopæl hos de nye ejere af huset... - det er godtnok sort

Anmeld

12. november 2012

Carl-Emil's mor

Marie Lou skriver:

Jeg har allerede en advokat som var med mig til det første møde i amtet. Min eksmand siger dog at han er ligeglad med deres midlertidlige afgørelse. At han tager den i retten hvis det falder ud til min side. Jeg har søgt om at få min søns adresse samt fastsat samværet da jeg mener at en lille dreng har brug for en mere fast base end 7/7 men jeg synes godtnok at det hele trækker i lang drag og synes det er forkasteligt at det kan tage SÅ lang tid. Mit hus er solgt og jeg kan ikke flytte min søns adresse så nu har han bopæl hos de nye ejere af huset... - det er godtnok sort

Det er fuldstændig forrygt at det skal tage så lang tid!!!!

ved ikke om de ikke har en forståelse for at man som mor virkelig går med mange tanker omkring hvad der skal ske ens barn! og de tanker kræver virkelig meget at placere i en lukket bøtte indtil børnene sover...

Håber virkelig der er lidt fornuft inde hos dem så jeres sag hurtig afklares...

Anmeld

12. november 2012

Marie Lou

Carl-Emil's mor skriver:

Det er fuldstændig forrygt at det skal tage så lang tid!!!!

ved ikke om de ikke har en forståelse for at man som mor virkelig går med mange tanker omkring hvad der skal ske ens barn! og de tanker kræver virkelig meget at placere i en lukket bøtte indtil børnene sover...

Håber virkelig der er lidt fornuft inde hos dem så jeres sag hurtig afklares...

Jeg er i hvert fald ganske frustreret... - jeg kan ikke finde ordentlig ro før der er kommet en afgørelse. Har svært ved at koncentrere mig på mit arbejde, sover dårligt og ja alt det som følger med. Det er ikke fair at lade folk gå i uvished så længe...

Håber inderligt at det falder ud til min og Victors fordel

Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.