Så er jeg offentliggjort..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Miss Church

Nadia&Daniel skriver:

Ej hvor sødt var slet ikke så kreativ - men det bliver vi næste gang 

Hehe ja det må i lige være Der er så mange fine måder man kan skrive det på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

M (:

uuuh - nu har jeg endelig fået delt med resten af verden at vi skal have en lille dreng med Termin d. 1 Maj

jeg startede med at skrive(på face):

selvom jeg endnu ikke kender dig

er du min bedste ven

vi følges ad dag og nat

og jeg elsker dig allerede højere end nogen anden

og lod den så ligge og simre lidt, og lige så stille begyndte folk at skrive, om det nu var hvad de troede, om de overfortolkede osv

efter en times tid ca fik Maiken( M (: ) så 'lov' til at skrive tillykke MOR - så nu det kan det altså bare ikke blive mere offentligt at jeg skal være mor

uha det var ret nervepirrende, men godt nok også lettende nu det er overstået

Yay! Synes du ikke, at er hyggeligt (og meget, meget underligt!) endelig at være ude "af skabet"?

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

M (: skriver:

Yay! Synes du ikke, at er hyggeligt (og meget, meget underligt!) endelig at være ude "af skabet"?

det er mega mærkeligt :b

Anmeld

12. november 2012

Victoria2013

Ih hvor dejligt, glæder mig også bare så meget til at jeg kan dele det med resten af verden - men nu venter vi lige til efter NF den 10. december. Så det bliver noget af en julegave forældrene får, yngstedatteren giver dem et barnebarn mere

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Kia2013 skriver:

Ih hvor dejligt, glæder mig også bare så meget til at jeg kan dele det med resten af verden - men nu venter vi lige til efter NF den 10. december. Så det bliver noget af en julegave forældrene får, yngstedatteren giver dem et barnebarn mere

jeg ville også have offentliggjort det efter NF, men så gik tiden og nu jeg i 17. uge imorgen og fik først offentliggjort det idag hehe

Anmeld

12. november 2012

Stjerneskud

Vi fik også fortalt nyheden i weekenden og det var da en helt fantastisk lettelse at få det sagt

Anmeld

13. november 2012

FrkZier

Stjerneskud skriver:

Vi fik også fortalt nyheden i weekenden og det var da en helt fantastisk lettelse at få det sagt

Anmeld

13. november 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

uuuh - nu har jeg endelig fået delt med resten af verden at vi skal have en lille dreng med Termin d. 1 Maj

jeg startede med at skrive(på face):

selvom jeg endnu ikke kender dig

er du min bedste ven

vi følges ad dag og nat

og jeg elsker dig allerede højere end nogen anden

og lod den så ligge og simre lidt, og lige så stille begyndte folk at skrive, om det nu var hvad de troede, om de overfortolkede osv

efter en times tid ca fik Maiken( M (: ) så 'lov' til at skrive tillykke MOR - så nu det kan det altså bare ikke blive mere offentligt at jeg skal være mor

uha det var ret nervepirrende, men godt nok også lettende nu det er overstået

Dejligt og super sødt skrevet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.