Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Ej hvor sødt var slet ikke så kreativ - men det bliver vi næste gang
Ej hvor sødt var slet ikke så kreativ - men det bliver vi næste gang
Hehe ja det må i lige være Der er så mange fine måder man kan skrive det på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uuuh - nu har jeg endelig fået delt med resten af verden at vi skal have en lille dreng med Termin d. 1 Maj jeg startede med at skrive(på face): selvom jeg endnu ikke kender dig er du min bedste ven vi følges ad dag og nat og jeg elsker dig allerede højere end nogen anden og lod den så ligge og simre lidt, og lige så stille begyndte folk at skrive, om det nu var hvad de troede, om de overfortolkede osv efter en times tid ca fik Maiken( M (: ) så 'lov' til at skrive tillykke MOR - så nu det kan det altså bare ikke blive mere offentligt at jeg skal være mor uha det var ret nervepirrende, men godt nok også lettende nu det er overstået
uuuh - nu har jeg endelig fået delt med resten af verden at vi skal have en lille dreng med Termin d. 1 Maj
jeg startede med at skrive(på face):
selvom jeg endnu ikke kender dig
er du min bedste ven
vi følges ad dag og nat
og jeg elsker dig allerede højere end nogen anden
og lod den så ligge og simre lidt, og lige så stille begyndte folk at skrive, om det nu var hvad de troede, om de overfortolkede osv
efter en times tid ca fik Maiken( M (: ) så 'lov' til at skrive tillykke MOR - så nu det kan det altså bare ikke blive mere offentligt at jeg skal være mor
uha det var ret nervepirrende, men godt nok også lettende nu det er overstået
Yay! Synes du ikke, at er hyggeligt (og meget, meget underligt!) endelig at være ude "af skabet"?
M (: skriver: Yay! Synes du ikke, at er hyggeligt (og meget, meget underligt!) endelig at være ude "af skabet"?
det er mega mærkeligt :b
Ih hvor dejligt, glæder mig også bare så meget til at jeg kan dele det med resten af verden - men nu venter vi lige til efter NF den 10. december. Så det bliver noget af en julegave forældrene får, yngstedatteren giver dem et barnebarn mere
Kia2013 skriver: Ih hvor dejligt, glæder mig også bare så meget til at jeg kan dele det med resten af verden - men nu venter vi lige til efter NF den 10. december. Så det bliver noget af en julegave forældrene får, yngstedatteren giver dem et barnebarn mere
jeg ville også have offentliggjort det efter NF, men så gik tiden og nu jeg i 17. uge imorgen og fik først offentliggjort det idag hehe
Vi fik også fortalt nyheden i weekenden og det var da en helt fantastisk lettelse at få det sagt
Stjerneskud skriver: Vi fik også fortalt nyheden i weekenden og det var da en helt fantastisk lettelse at få det sagt
FrkZier skriver: uuuh - nu har jeg endelig fået delt med resten af verden at vi skal have en lille dreng med Termin d. 1 Maj jeg startede med at skrive(på face): selvom jeg endnu ikke kender dig er du min bedste ven vi følges ad dag og nat og jeg elsker dig allerede højere end nogen anden og lod den så ligge og simre lidt, og lige så stille begyndte folk at skrive, om det nu var hvad de troede, om de overfortolkede osv efter en times tid ca fik Maiken( M (: ) så 'lov' til at skrive tillykke MOR - så nu det kan det altså bare ikke blive mere offentligt at jeg skal være mor uha det var ret nervepirrende, men godt nok også lettende nu det er overstået
Dejligt og super sødt skrevet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128