Har du gemt det første sæt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Moma

Ja det har jeg - et sæt for hvert barn.

Ligger i en frysepose i mit tøjskab lige pt. Har også gemt det tøj, de fik på, da jeg tog dåbskjolen af dem samt det tøj, de havde på inden under deres dåbskjoler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

CaWi

Jeg har stadig alt hans tøj. Men kan dårligt huske hvad han fik på den dag. Har heller ik tænkt mig at gemme det. Men hans første små sko har jeg gemt og hans først sut. Sutten skal en dag forsølves

Anmeld

12. november 2012

Camilla..

MorDk skriver:

Jeg har gemt det første sæt tøj ungerne kom hjem i ♥ Synes det er en kært minde at have *S*

Malik er født for tidligt. Så har gemt en heldragt, en body, sokker og et par bukser.

Det er helt uvirkeligt når man tager det frem engang imellem at tænke på at han har været så lille

Men, alt hans tøj i str 50 + er solgt.

Anmeld

12. november 2012

TaAsJu

MorDk skriver:

Jeg har gemt det første sæt tøj ungerne kom hjem i ♥ Synes det er en kært minde at have *S*

Jeg har gemt de to stores, og ved et uheld har min mand lagt Julie's i en kasse med ting der skulle på loppemarkede. Også har jeg solgt det uden jeg selv har lavet mærke til det Så har kun body'en huen og strømperne... Prøv og spørg om jeg syntes det er RØV!!!!

Anmeld

12. november 2012

tarkoflen

Nu har vi jo ikke fået vores baby hjem endnu, men jeg tænker at sættet skal gemmes

Jeg tænker at lave sådan en kasse, som de vigtigste ting bliver gemt i... Og så har jeg lidt tænkt, at de skal have den, når de forhåbentlig selv kan komme og fortælle, at de skal være forældre

Anmeld

12. november 2012

MorEllen

Frøken J. skriver:

Ja da! Kan bare ikke finde ud af hvordan jeg bedst skal opbevare det

Jeg har lavet en lille opslagstavle (du ved en sådan med kork i en ramme..) hvor jeg har hengt op hendes første set tøy, hendes første sut, armbåndet fra sygehuset osv. Fint som pynt bare pigeværelset

Anmeld

14. november 2012

Clisolka

Jeps, jeg har stadig alt Isabellas gamle tøj liggende - hvis nu der skulle komme en lillesøster en dag  Meget af det er neutralt og kan bruges igen hvis der kommer en lillebror. Det sæt hun kom hjem i er gemt væk samt hendes første sko 

Anmeld

14. november 2012

TeamRocket

Jep, det er gemt. Har også mit eget babysæt liggende som min mor passede på i alle de år. Og det er lidt sjovt for de troede jeg blev en dreng, så det er et blåt sæt ;-) så meget for min mors gætteevne hihi.

Anmeld

14. november 2012

Lullaby

Yes. Der bliver købt et bestemt sæt tøj som de får på hjem  Derefter bliver det pakket ned i hver enkelts kasse sådan så de evt. kan bruge det til deres bebser.

Anmeld

14. november 2012

Leneur

Jeg har stemt blankt, for vil sige både og. Det er blevet til build a bear tøj lige pt. Synes det er super hyggeligt at se Silje lege med det og vi får nogle gode snakke om dengang hun var inde i min mave og da hun var baby. Selvfølgelig bliver det gemt når hun ikke gider lege med det mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.