Har du gemt det første sæt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

MorDk

Har du et billede af Freya i sættet??  Er det det hvor der står born 2012 eller??

Ja det er det hvor der står Born in 2012 ♥ Hihi... Lille Basviola... haha

Victor havde et lyseblåt SUPERMANDS sæt på ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

2babygirls

Jeps. Det kommer i deres "mit liv" minde kasse sammen med en masse andre minder gennem deres liv

Anmeld

12. november 2012

MorDk

Baby2påvej skriver:

Jeps. Det kommer i deres "mit liv" minde kasse sammen med en masse andre minder gennem deres liv

Smiler sådan 2 kasser laver jeg også til mine unger + bøger hvor der står alt muligt!!

Anmeld

12. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Ja det er det hvor der står Born in 2012 ♥ Hihi... Lille Basviola... haha

Victor havde et lyseblåt SUPERMANDS sæt på ♥

Hvor fint  Laura have Peter Plys body, mørkebrun bukser og Peter Plys strømper (også i brun) - det er specielt fordi, det var det første sæt vi købte, da vi fandt ud af, at jeg var gravid. Og i det at vi ikke kendte kønnet, skulle de være neutral.. Og så havde hun en pink fleecedragt på i bilen (havde også en grå/grøn med - så var der til vist det var en lille dreng som kom til verden)

Anmeld

12. november 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Hvor fint  Laura have Peter Plys body, mørkebrun bukser og Peter Plys strømper (også i brun) - det er specielt fordi, det var det første sæt vi købte, da vi fandt ud af, at jeg var gravid. Og i det at vi ikke kendte kønnet, skulle de være neutral.. Og så havde hun en pink fleecedragt på i bilen (havde også en grå/grøn med - så var der til vist det var en lille dreng som kom til verden)

Anmeld

12. november 2012

Tanja Hedelund Jensen

Ja det er gemt og det skal bruges igen til april hvis vi da ikke har fået en tidlig hedebølge... ikke sådan når storbror er født ultimo november.

Anmeld

12. november 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Smiler sådan 2 kasser laver jeg også til mine unger + bøger hvor der står alt muligt!!

Det er en skøn ting at få, Min mand fik hans kasse da han blev 30 år, og han troede slet ikke hans forældre havde noget tilbage pga mange indbrud igennem årene!

Anmeld

12. november 2012

MorDk

Baby2påvej skriver:

Det er en skøn ting at få, Min mand fik hans kasse da han blev 30 år, og han troede slet ikke hans forældre havde noget tilbage pga mange indbrud igennem årene!

Ejjj hvor vildt! På hans 30 års dag? Uh jeg javde egentlig tænkt de skulle have den noget før? Hmm... nu bliver jeg i tvivl. MEN sys også den er super at have (hvis nu jeg eller far skulle gå bort før tid) 7-9-13

Anmeld

12. november 2012

modesty

Desværre ikke, men jeg vill ønske at jeg havde. Jeg har dog gemt en del andet yndlingstøj fra det første år. 

Anmeld

12. november 2012

FruHolm <3

MorDk skriver:

Jeg har gemt det første sæt tøj ungerne kom hjem i ♥ Synes det er en kært minde at have *S*

Ja det er gemt i en lille æske

med hans hue fra sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.