trendsales osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

linemus

Kan man sælge ting på trendsales, altså f.eks. skråstole, ammepuder, bumbo osv.? Har sat det på guloggratis og den blå avis, men hvor ellers?

Line - der har fået blod på tanden med at sælge ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

birgittemarie

Det kan du sagtens. Jeg har købt en tremmeseng på TS og har også set større møbler derinde.

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

Line du kan sælge alt derinde...

bare giv den gas...  men pas på man blir afhængig..

Susan der lever og ånder for TS...

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Hm, jeg opgav i går. Synes det er lidt svært at finde rundt derinde... Måske jeg bare skulle tage mig sammen og prøve igen.

Kan man godt skrive en fast pris, eller er det altid sådan noget "byd"?

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Hm, jeg opgav i går. Synes det er lidt svært at finde rundt derinde... Måske jeg bare skulle tage mig sammen og prøve igen.

Jeg har også opgivet det.
Folk bliver ved med at sige at man bliver fuldstædnig bidt af det, men det er åbenbart ikke alle der lige orker at sætte sig ordentlig ind i det
Er glad for at jeg ikke er alene

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

linemus skriver:

Ja det kan du sagtens..

hvis nogen spør dig om du vil sælge til andre priser har du ret til at sige fra.. men du kan jo også overveje om et nedslag i prisen ville sælge varen.

Line sig til hvis jeg skal hjælpe... har været med på TS siden 2000.

Anmeld

4. juni 2009

Lise

Tynen skriver:

Jeg har også opgivet det.
Folk bliver ved med at sige at man bliver fuldstædnig bidt af det, men det er åbenbart ikke alle der lige orker at sætte sig ordentlig ind i det
Er glad for at jeg ikke er alene

Jeg har handlet et par gange på TS - men er overhovedet ikke fanget af det. Dem der sælger derinde ved udmærket godt hvad de vil have for tøjet, så man skal være heldig for at gøre en god handel, synes jeg. Vil hellere give en smule mere, og få tøjet fra nyt (det er børnetøj jeg har kigget på derinde). Og så er der bare en masse damer der sælger ubrugt mærketøj. Er sikker på at det er dem der stormer diverse lagersalg, så sådan nogle naive mennesker som mig må gå forgæves fordi man kommer ½ time efter åbning... og så drøner de lige hjem og sætter det til salg på TS. HATE'EM!!!!!  Så nu gider jeg ikke TS mere. Basta!

Sidespring - undskyld. Men måtte ud med det!

Og lav så noget Lise - du er på arbjede for filans!

Anmeld

4. juni 2009

Susan1978

Jeg har gjort super mange gode handeler og har også solgt rigtig meget, jeg er så tilgængæld heller ikke en af dem der vil spinne guld på en masse brugt crapt.

Sælger kun det jeg synes stadig er pænt og til priser som jeg selv ville give for det.

Lise jeg er helt med på de der du taler om.. HATE ´EM also.. og går langt udenom.. eller hvis nogle er mega urimelige med priser osv..  for du har ret tit kan det bedre betale sig at købe det fra nyt eller på tilbud.. da man også skal regne fragten med..

men hvorom alting er, har man sin sunde fornuft med kan man gøre nogle skønne handeler og finde ting som fx er af gamle kollektioner osv.

Anmeld

4. juni 2009

Muffinmus

Susan1978 skriver:

Line du kan sælge alt derinde...

bare giv den gas...  men pas på man blir afhængig..

Susan der lever og ånder for TS...

me to..køber hele tiden derinde fra

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

Lise skriver:

Jeg har handlet et par gange på TS - men er overhovedet ikke fanget af det. Dem der sælger derinde ved udmærket godt hvad de vil have for tøjet, så man skal være heldig for at gøre en god handel, synes jeg. Vil hellere give en smule mere, og få tøjet fra nyt (det er børnetøj jeg har kigget på derinde). Og så er der bare en masse damer der sælger ubrugt mærketøj. Er sikker på at det er dem der stormer diverse lagersalg, så sådan nogle naive mennesker som mig må gå forgæves fordi man kommer ½ time efter åbning... og så drøner de lige hjem og sætter det til salg på TS. HATE'EM!!!!!  Så nu gider jeg ikke TS mere. Basta!

Sidespring - undskyld. Men måtte ud med det!

Og lav så noget Lise - du er på arbjede for filans!

LOL!

Du er så nice når du ligger inde med indebrændt had

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.