Slut med at spise på terrassen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

linemus

I går mens jeg dækkede bord på terrassen, så vi nogle fugle inde i vedbenden, som omkranser terrassen og et lille stykke græs, så vi har et lille aflukke. De rumsterede rundt, så bladene dansede og det raslede. På et tidspunkt kom Signe løbende  og skreg i vilden sky - jeg har aldrig hørt hende sådan før, jeg troede hun var blevet stukket. Jeg fandt så ud af, at hun var blevet bange for busken.

Mens vi spiste, sad hun og skulede over til busken, og da den for anden gang bevægede sig, blev hun utroligt bange igen. Ville ikke spise mere og gemte sig på mig. Jeg satte hende ind i sofaen, og hun ville bare ikke komme ud igen.

Nu har vi ikke været derude i dag, fordi der er lidt køligt, men jeg er da spændt på, om hun skal være så bange hele sommere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

birgittemarie

Nårh, lille pus... Og en lille smule fnis. Det er altså en lille smule svært at lade være med at komme til at fnise lidt indvendigt af deres små idéer.

Nova Maria er også begyndt at blive bange for nogle lidt sjove ting. F.eks. humlebier. Og hun har også lært at sige "bange" i den anledning.

Knus B

Anmeld

3. juni 2009

linemus

Hi hi - jeg har også svært ved ikke at fnise af hende, men må jo også tage alvorligt, at hun faktisk er bange. Pigerne siger også "bange" og "skrækket". Især Nanna, for hun har det med tit at blive forskrækket over de mærkeligste ting - måske fordi hun går rundt i egne tanker. Det er lidt sødt  

Anmeld

3. juni 2009

Mary

Nårh, hvor er det sødt og lidt skægt  

Annika går og leger at ting er farlige, og har en idé om et eller andet på mælkekartonen der er farligt, men vi kan ikke finde ud af hvad det er! Så sidder hun og peger og siger 'faaarlig'!  

Anmeld

3. juni 2009

linemus

Mary skriver:

Nårh, hvor er det sødt og lidt skægt  

Annika går og leger at ting er farlige, og har en idé om et eller andet på mælkekartonen der er farligt, men vi kan ikke finde ud af hvad det er! Så sidder hun og peger og siger 'faaarlig'!  

Ha ha - er det den farlige ko? 

Anmeld

3. juni 2009

Lise

Nårh, lille pus da  Det er sødt...

Simon er vist lige modsat. Vi er naboer til de ondeste glubske køtere der gør og gør og gør. De springer op af hegnet og RÅBER af os, HVER gang vi går forbi... Mens jeg bliver forskrækket og tvær, så stiller Simon sig op og griner og siger VOV VOV  Og hvis de på en god dag ikke er der, så sker det at han ikke vil med ind fordi han ikke har set vov vov'erne..........

Og til mælkekartonen siger han bare MUUUUUUUUUH!

Anmeld

4. juni 2009

Mary

linemus skriver:

Ha ha - er det den farlige ko? 

Vi har ingen ko på vores mælkekartoner  Kun høje græsstrå og noget der skal ligne dug/fugt......... så det er et stort mysterie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.