Føler ikke jeg er gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Har lige brug for at være ano. Noget tid endnu

Det tog os en krig at blive gravid med vores den første, og er nu blevet gravid med nr 2 efter kun 10 måneder det er vi selvfølgelig overdrevet lykkelig for.

Jeg ved godt at der ikke er to gravidliteter der er ens. Men med min den første var ALLE tegn der bare, ømme babser, æde flip. kvalme 24/7 osv osv.

Men denne gang er der bare nada, min cyklus har været lang og efter ÆL (ved hvorår jeg havde den) er jeg 4+0 i dag.

Men har i andre også oplevet så stor en forskel?

Har mistet før, vil ikke skrive for meget for vil ikke have at nogle gætter hvem jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Mutti2B

Først stort tillykke med graviditeten

Min veninde oplevede det samme som dig. Hun havde vild kvalme fra før hun testede positiv med den første og mange uger frem, men nu her med nr. 2 har hun slet ikke oplevet den kvalme i starten. Den kom først mange uger senere og slet ikke i samme grad. Og hun er snart halvvejs

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Først stort tillykke med graviditeten

Min veninde oplevede det samme som dig. Hun havde vild kvalme fra før hun testede positiv med den første og mange uger frem, men nu her med nr. 2 har hun slet ikke oplevet den kvalme i starten. Den kom først mange uger senere og slet ikke i samme grad. Og hun er snart halvvejs

Tak smukke

Er bare lidt nervøs for du ved ja at det bare er gået i stå.

(du ved jo hvem jeg er )

Anmeld

11. november 2012

Mettefpigen

Jeg havde INGEN symptomer derover maven før jeg var langt henne..... Synes man skal være glad for at man ikk har alle de "dårlige" symptomer ;-)

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg havde INGEN symptomer derover maven før jeg var langt henne..... Synes man skal være glad for at man ikk har alle de "dårlige" symptomer ;-)

Det har du helt ret i

Tror bare jeg forbinder kvamle mm med en smule tryghed, fremfor ingenting hehe. Da jeg har mistet før, været igennem behandlinger mm.

Men må nok bare lige nyde det også håbe på det bedste

Anmeld

12. november 2012

Camilla30

Hej Tillykke med graviditeten. Jeg synes du skal vente med at konkludere at denne graviditet er symptom-fri, langt de fleste mærker først rigtigt symptomerne i uge 6 inkl. mig selv. Jeg troede jeg slap for alle 'dårligdommene' men i uge 6-8 eskalerede hele dyngen, kvalme, opkast, ømme bryster, hovedpine, træthed osv. Giv det et par uger mere og se om kroppen ikke giver nogle tegn fra sig - og husk at ingen symptomer ikke nødvendigvis er et dårligt tegn, så prøv at nyd at du ikke 'lider' (endnu ). mange hilsner fra Camilla.

Anmeld

12. november 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det har du helt ret i

Tror bare jeg forbinder kvamle mm med en smule tryghed, fremfor ingenting hehe. Da jeg har mistet før, været igennem behandlinger mm.

Men må nok bare lige nyde det også håbe på det bedste

Det er selvfølgelig rigtigt..... Men jaa prøv og nyd det ;-) kan være du er heldig :-)

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Hej Tillykke med graviditeten. Jeg synes du skal vente med at konkludere at denne graviditet er symptom-fri, langt de fleste mærker først rigtigt symptomerne i uge 6 inkl. mig selv. Jeg troede jeg slap for alle 'dårligdommene' men i uge 6-8 eskalerede hele dyngen, kvalme, opkast, ømme bryster, hovedpine, træthed osv. Giv det et par uger mere og se om kroppen ikke giver nogle tegn fra sig - og husk at ingen symptomer ikke nødvendigvis er et dårligt tegn, så prøv at nyd at du ikke 'lider' (endnu ). mange hilsner fra Camilla.

Hehe det har du nok helt ret i .

Jeg vil nyde ro´en indtil videre, HVIS det nu skulle komme

Anmeld

13. november 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej piger.

Har lige brug for at være ano. Noget tid endnu

Det tog os en krig at blive gravid med vores den første, og er nu blevet gravid med nr 2 efter kun 10 måneder det er vi selvfølgelig overdrevet lykkelig for.

Jeg ved godt at der ikke er to gravidliteter der er ens. Men med min den første var ALLE tegn der bare, ømme babser, æde flip. kvalme 24/7 osv osv.

Men denne gang er der bare nada, min cyklus har været lang og efter ÆL (ved hvorår jeg havde den) er jeg 4+0 i dag.

Men har i andre også oplevet så stor en forskel?

Har mistet før, vil ikke skrive for meget for vil ikke have at nogle gætter hvem jeg er

Min første graviditet var hæslig med alle symptomer og kvalme osv osv og det satte ind allerede før jeg kunne teste positiv.m

Anden graviditet var jeg totalt symptomfri og den endte i en SA.

Da jeg blev gravid her 3 gang var jeg derfor meget bange for at få en ny SA da jeg igen ingen symptomer havde. Jeg fik dog ikke en SA. Symptomerne kom bare først i uge 8 og selv der var de meget forskellige fra første gang. Ligeså forskellige som nat og dag. Og mit barn har det fint og er over halvvejs nu

Så teoretisk set kan det være en SA på vej, men der er da ligeså stor eller faktisk større chance for at det bare er en ny graviditet og dermed et helt nyt senarie og det kan være at denne graviditet bare bliver meget lettere eller at symptomerne kommer senere. Tror ikke du skal bekymre dig om det, for det er helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.