Spørgsmål om at mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2012

L83

Jeg er 23+1 Idag. Har i ca 2 uger mærket en del liv om aften og det har været hver aften. Mærker det meget svagt da min moderkage ligger ud imod maveskindet og mærker det kun lige over skambenet. Men de sidste par dage har jeg kun mærket meget lidt liv. Er det normalt eller kan der være noget galt med ham derinde ? Har prøvet med koldt vand, is og puf men der hjælper ikke. Overvejer en drop in scanning for at se om han er okay . Er der nogen der har prøvet det samme ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

simone_jacobsen

L83 skriver:

Jeg er 23+1 Idag. Har i ca 2 uger mærket en del liv om aften og det har været hver aften. Mærker det meget svagt da min moderkage ligger ud imod maveskindet og mærker det kun lige over skambenet. Men de sidste par dage har jeg kun mærket meget lidt liv. Er det normalt eller kan der være noget galt med ham derinde ? Har prøvet med koldt vand, is og puf men der hjælper ikke. Overvejer en drop in scanning for at se om han er okay . Er der nogen der har prøvet det samme ???

Min JM oplyste mig om, at man ikke skal mærke kun hver dag før uge 26-27, i mellemtiden kan man mærke det on/off.

Anmeld

12. november 2012

Camilla30

Hej De anbefalinger jeg har hørt og læst siger, at man skal mærke liv hver dag fra uge 24. Du skriver at du mærker babyen lidt, hvilket må betyde at du trods alt mærker hver dag? Det kan godt variere dag fra dag hvor meget de små gør opmærksom på sig selv men hvis du er bekymret eller du føler, der er sket en stor ændring ift. bæbs aktivitet i maven synes jeg du skal forhøre dig hos din JM

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.