34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Astrid P

Du er meget smukt gravid! Virkelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Tak søde

Tiden skal jeg nok få brugt - har en hel 1 etage der skal færdiggøres til hans ankomst - så masser af rengøring til mig... eller det vil sige en masse uddelegering af arbejdsopgaver til min mand fra mig da jeg ikke må lave for meget

Ha ha, det lyder som en rigtig god rollefordeling  Du må nyde den i fulde drag, den går nok ikke efter fødslen.

Husk nu at passe på dig selv!

Anmeld

12. november 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Du er meget smukt gravid! Virkelig...

Tusind tak søde. Og i lige måde. Sikke et fint profil billed :0)

Anmeld

13. november 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ha ha, det lyder som en rigtig god rollefordeling  Du må nyde den i fulde drag, den går nok ikke efter fødslen.

Husk nu at passe på dig selv!

Igår sagde manden faktisk at han nød at gøre ting for sin gravide kone - men også at jeg skulle udnytte det nu, for om 5 uger var jeg jo ikke gravid mere

Anmeld

13. november 2012

VNB

Lidt forsinket billeder fra i torsdags.

Elsker stadig min dejlige mave - MEN er også ved at være klar til at bette manden kommer ud så vi kan møde ham. lidt over 5 uger endnu. Det er jo snaaart!

Status:

Navlen væk: tjek
Halsbrand: tjek
Sureopstød: tjek
BH blevet for lille: tjek
Mere og mere råmælk om natten: tjek
Fantastiske små puf der bliver tydeligere og tydeligere udenpå: TJEK

Jeg skal til JM imorgen hvor jeg er 34+4 og glæder mig til at høre hvordan det hele står til og hvordan han ligger og hvad han skønnes til.

Ombygning og børneværelse: Stadig lang vej

stadig så smuk og dejlig er du! 

vildt at du har råmælk... det har jeg slet ikke. Men med Viktor løb min mælk også først til da han var lige knap 48 timer gammel - og SÅ var der sku også mælk i stride strømme (bogstaveligt talt 

jeg kan sagtens følge dig i at det stadig er skønt at være gravid, og man nyder alle de små (store) puf osv, MEN nu begynder man godt nok også at være lidt utålmodig og klar til at møde den lille trold 

Anmeld

13. november 2012

M (:

Lidt forsinket billeder fra i torsdags.

Elsker stadig min dejlige mave - MEN er også ved at være klar til at bette manden kommer ud så vi kan møde ham. lidt over 5 uger endnu. Det er jo snaaart!

Status:

Navlen væk: tjek
Halsbrand: tjek
Sureopstød: tjek
BH blevet for lille: tjek
Mere og mere råmælk om natten: tjek
Fantastiske små puf der bliver tydeligere og tydeligere udenpå: TJEK

Jeg skal til JM imorgen hvor jeg er 34+4 og glæder mig til at høre hvordan det hele står til og hvordan han ligger og hvad han skønnes til.

Ombygning og børneværelse: Stadig lang vej

Så fin! Sikke du stråler!

Anmeld

13. november 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

stadig så smuk og dejlig er du! 

vildt at du har råmælk... det har jeg slet ikke. Men med Viktor løb min mælk også først til da han var lige knap 48 timer gammel - og SÅ var der sku også mælk i stride strømme (bogstaveligt talt 

jeg kan sagtens følge dig i at det stadig er skønt at være gravid, og man nyder alle de små (store) puf osv, MEN nu begynder man godt nok også at være lidt utålmodig og klar til at møde den lille trold 

Så sød du er!

Ja - men det sjove er at det kommer i perioder. Den ene uge er det hver morgen jeg vågner med skjolder på natkjolen og så kan det gå en hele uge hvor der nærmeste ikke kommer noget. Jeg har tænkt lidt på om det evt. kan ha' noget med følelser at gøre - har hørt at man f.eks. kan lække undervejs når man høre et barn græde osv. Men kan ikke huske hvad jeg drømmer

Bliver især utålmodig når jeg nu måske skal igennem scanning og vendings forsøg hvis han om 2 uger stadig ligger med hovedet op. Vil bare gerne over alt og ha' ham ud i god behold

Anmeld

13. november 2012

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Så fin! Sikke du stråler!

Tak søde!

Anmeld

13. november 2012

VNB

Så sød du er!

Ja - men det sjove er at det kommer i perioder. Den ene uge er det hver morgen jeg vågner med skjolder på natkjolen og så kan det gå en hele uge hvor der nærmeste ikke kommer noget. Jeg har tænkt lidt på om det evt. kan ha' noget med følelser at gøre - har hørt at man f.eks. kan lække undervejs når man høre et barn græde osv. Men kan ikke huske hvad jeg drømmer

Bliver især utålmodig når jeg nu måske skal igennem scanning og vendings forsøg hvis han om 2 uger stadig ligger med hovedet op. Vil bare gerne over alt og ha' ham ud i god behold

hihi ja det kan da godt ske at du nogle nætter drømmer lidt om børnegråd og derfor lækker lidt 

man drømmer ihvertfald MANGE mærkelige ting som gravid... eller det gør jeg  gør du ikke også? 

jeg drømmer tit at jeg HAR født og at Viktor er blevet baby igen, og der står jeg så med 2 spædbørn på armene... 

hvornår skal du til vendings forsøg? 

jeg har faktisk gået det meste af graviditeten og "frygtet" at jeg skulle igennem det, for bebsi har vendt med hovedet opad hele tiden. Men til læge tjek i uge 32+ kunne hun mærke at han nu har stillet sig med hovedet nedaf så jeg håber han stadig står sådan når jordemoderen skal mærke her den 30 nov 

synes også at jeg kan mærke at sparkene ligger mere oppe af nu, end før hvor de tydeligt lå nedaf... 

Anmeld

13. november 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

hihi ja det kan da godt ske at du nogle nætter drømmer lidt om børnegråd og derfor lækker lidt 

man drømmer ihvertfald MANGE mærkelige ting som gravid... eller det gør jeg  gør du ikke også? 

jeg drømmer tit at jeg HAR født og at Viktor er blevet baby igen, og der står jeg så med 2 spædbørn på armene... 

hvornår skal du til vendings forsøg? 

jeg har faktisk gået det meste af graviditeten og "frygtet" at jeg skulle igennem det, for bebsi har vendt med hovedet opad hele tiden. Men til læge tjek i uge 32+ kunne hun mærke at han nu har stillet sig med hovedet nedaf så jeg håber han stadig står sådan når jordemoderen skal mærke her den 30 nov 

synes også at jeg kan mærke at sparkene ligger mere oppe af nu, end før hvor de tydeligt lå nedaf... 

Synes ikke jeg har så mange mærkelige drømme om junior (som jeg ihvertfald kan huske når jeg vågner) - men der har da været noget med at han var mulat og at der så måtte være sket en fejl på fertilitetsklinikken

Jeg skal til JM om 2 uger og hvis han stadig vender med hovedet op ad så skal jeg til scanning for at få det bekræftet også til vendingsforsøg. Det er noget med at som første gangs fødende skal de bare ligge rigtigt i uge 36 eller 37 og for anden/fler' gangs er det hvis bare 2 uger før.
Jeg har helt tiden troet han lå rigtigt for synes jeg mærkede tydelig hikke helt nede ved skambenet - men det må være spjæt ved hikke og ikke hovedet der hopper Har godt kunne mærke at pladsen helt oppe ved ribbenen er lille når jeg sidder op og især hvis jeg er lænet lidt mod højre hvor han ligger. Hvis jeg sidder op i længere tid får jeg også pænt besked fra junior om at nu vil han gerne ha lidt plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.