Miss BananaHammock skriver:
Så sød du er! 
Ja - men det sjove er at det kommer i perioder. Den ene uge er det hver morgen jeg vågner med skjolder på natkjolen og så kan det gå en hele uge hvor der nærmeste ikke kommer noget. Jeg har tænkt lidt på om det evt. kan ha' noget med følelser at gøre - har hørt at man f.eks. kan lække undervejs når man høre et barn græde osv. Men kan ikke huske hvad jeg drømmer 
Bliver især utålmodig når jeg nu måske skal igennem scanning og vendings forsøg hvis han om 2 uger stadig ligger med hovedet op. Vil bare gerne over alt og ha' ham ud i god behold 
hihi ja det kan da godt ske at du nogle nætter drømmer lidt om børnegråd og derfor lækker lidt 
man drømmer ihvertfald MANGE mærkelige ting som gravid... eller det gør jeg
gør du ikke også?
jeg drømmer tit at jeg HAR født og at Viktor er blevet baby igen, og der står jeg så med 2 spædbørn på armene... 

hvornår skal du til vendings forsøg?
jeg har faktisk gået det meste af graviditeten og "frygtet" at jeg skulle igennem det, for bebsi har vendt med hovedet opad hele tiden. Men til læge tjek i uge 32+ kunne hun mærke at han nu har stillet sig med hovedet nedaf
så jeg håber han stadig står sådan når jordemoderen skal mærke her den 30 nov
synes også at jeg kan mærke at sparkene ligger mere oppe af nu, end før hvor de tydeligt lå nedaf...
Anmeld