Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Fin mave, og nej nu er der ik langt igen! Vh stine
Fin mave, og nej nu er der ik langt igen! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: hehe... Nej - det er ikke så slemt - men hold op hvor går det stærkt nu her. Både tiden og maven.
hehe... Nej - det er ikke så slemt - men hold op hvor går det stærkt nu her. Både tiden og maven.
nielsen80 skriver: Ja lige pludselig så er det NU...og det er en fantastisk tid du går i møde(og til tider lidt hård)
Ja lige pludselig så er det NU...og det er en fantastisk tid du går i møde(og til tider lidt hård)
Miss BananaHammock skriver: Tak søde Ja det er sku snart - bliver lidt nervøs men glæder mig også enormt!
Tak søde Ja det er sku snart - bliver lidt nervøs men glæder mig også enormt!
Det forstår jeg godt, det bliver SÅ stort
Ved i hvad der venter sig derinde ?
Wauv, hvor er du bare blevet fin stor 5 uger igen er heller ikke lang tid, og det lyder som om du har ret godt styr på det hele
Jeg håber, at du kan få tiden til at gå, så de sidste 5 uger ikke bliver ulidelige.
Ihh hvor er du bare fin altså!
banana3 skriver: Ved i hvad der venter sig derinde ?
Putomanen skriver: Wauv, hvor er du bare blevet fin stor 5 uger igen er heller ikke lang tid, og det lyder som om du har ret godt styr på det hele Jeg håber, at du kan få tiden til at gå, så de sidste 5 uger ikke bliver ulidelige.
BabyWish2012 <3 skriver: Ihh hvor er du bare fin altså!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128