nye gryder - hvilket mærke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Fenja09

mor2100kbh skriver:

Er på udkig efter nye gryder men er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe.

Krav:
Ikke for tunge
Teflon belækning (eller hvad sådan noget hedder)
Håndtag skal ikke blive varme ved madlavning

De skal være god kvalitet men behøver helst ikke koste en bondegård

Vi har Eva Solo, men har også pande i Eva Trio - derudover har vi nogle Tefal gryder som er ganske fine og fungere som de skal. Købte dem på tilbud for mange år tilbage til 300 kr for 5 gryder med låg og de ser stadig pæne ud.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

mor2100kbh

metski83 skriver:

Jeg fik nogle gryder fra Kvickly sidste år i julegave, de er hammer gode.

Vi har gaskomfur, og derfor bliver alt på gryder bare varmt, også håndtag. Men disse er super gode, og håndtagene bliver ikke hammer varme. Hvis det ikke er gaskomfur, så tror jeg slet ikke de bliver varme, for så er der jo ingen ild til at varme.

Gryderne findes i 3 og 5 liter, samt en kasserolle.

De kører i øvrigt på tilbud nu.

http://minreklame.ipapercms.dk/Kvickly/371_20215_04720a125edc2e19c35629138b038a86/

Side 18

Ja det var billigt og de ser da fine ud.
Det eneste er måske det med håndtag, hvor jeg ville have foretrukket plastik eller hvad de bliver lavet af.

Men de er da helt klart værd at tage ud og kigge på

Anmeld

12. november 2012

mor2100kbh

Fenja09 skriver:

Vi har Eva Solo, men har også pande i Eva Trio - derudover har vi nogle Tefal gryder som er ganske fine og fungere som de skal. Købte dem på tilbud for mange år tilbage til 300 kr for 5 gryder med låg og de ser stadig pæne ud.

/Fenja

Det var da et godt tlbud.

Så billigt syntes jeg ikke at have set dem. Mener da de koster en 400-500kr pr. styk nu til dags

Anmeld

12. november 2012

mor2100kbh

tarkoflen skriver:

Jeg har nogle veninder der har købt de der fra Føtex guldkampagne, og dem er de ret glade for, men er ikke sikker på om der er non stick i

Der er desværre ikke nonstick i
Ellers havde jeg nok købt dem da jeg havde adskellige samlehæfter

Anmeld

12. november 2012

Fenja09

mor2100kbh skriver:

Det var da et godt tlbud.

Så billigt syntes jeg ikke at have set dem. Mener da de koster en 400-500kr pr. styk nu til dags

Ja, det var et rigtig godt tilbud - der var en kasse og den stod i en midtergang i Kvickly i Randers. Tror det er 6-7 år siden nu. De er hverken skæve eller ødelagte, så synes det er fin kvalitet til pengene. Ved ikke hvad normalprisen på dem er/var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.