nye gryder - hvilket mærke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2012

mor2100kbh

Er på udkig efter nye gryder men er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe.

Krav:
Ikke for tunge
Teflon belækning (eller hvad sådan noget hedder)
Håndtag skal ikke blive varme ved madlavning

De skal være god kvalitet men behøver helst ikke koste en bondegård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

HeidiØ

Krav:
Ikke for tunge

Vi har vores Supreme serie fra OBH Nordica - de er vildt gode. Der kan man også hælde vand fra f.eks. pasta og kartofler med låget på! Håndtagene bliver LIDt varme, men ikke så meget du skal bruge grydelapper

et link: http://www.obhnordica.dk/Default.aspx?ID=272 .. det er steel vi har, man kan osse få i nonstick(sorte).

(de er ofte på tilbud)

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Jeg er glad for vores obh gryder, hvor man kan hælde vand fra

Vil dog sige, at du skal virkelig overveje, om der skal teflon i gryderne, for de bliver meget hurtigere slidte, og jeg synes ikke tingene sætter sig fast i vores

Jeg kan dog SLET ikke anbefale obh pander! Nu har jeg haft to forskellige slags og alt brænder simpelthen fast i dem senest de der eco nogle, det er nok de værste pander jeg nogensinde har haft! Til gengæld er de dyre

Så hvis du gerne vil have ens gryder og pander, skal du nok overveje om det skal være de gryder!

Anmeld

11. november 2012

mor2100kbh

tarkoflen skriver:

Jeg er glad for vores obh gryder, hvor man kan hælde vand fra

Vil dog sige, at du skal virkelig overveje, om der skal teflon i gryderne, for de bliver meget hurtigere slidte, og jeg synes ikke tingene sætter sig fast i vores

Jeg kan dog SLET ikke anbefale obh pander! Nu har jeg haft to forskellige slags og alt brænder simpelthen fast i dem senest de der eco nogle, det er nok de værste pander jeg nogensinde har haft! Til gengæld er de dyre

Så hvis du gerne vil have ens gryder og pander, skal du nok overveje om det skal være de gryder!

Det er kun mine gryder jeg vil udskifte. De er mest slidte.

Jeg har flere uden non-stick og jeg hader dem og det er faktisk én af grundene til jeg vil skifte. For at få med non-stick i alle gryder

Anmeld

11. november 2012

mor2100kbh

HeidiØ skriver:

Vi har vores Supreme serie fra OBH Nordica - de er vildt gode. Der kan man også hælde vand fra f.eks. pasta og kartofler med låget på! Håndtagene bliver LIDt varme, men ikke så meget du skal bruge grydelapper

et link: http://www.obhnordica.dk/Default.aspx?ID=272 .. det er steel vi har, man kan osse få i nonstick(sorte).

(de er ofte på tilbud)

Tror det er dem jeg har kigget lidt på og syntes var meget pæne.

Men selv på tilbud er de oppe i den dyre ende syntes jeg.

Anmeld

11. november 2012

B&J

HeidiØ skriver:

(de er ofte på tilbud)

det sæt har jeg også elsker man kan hælde vandet fra og de er så lækre og panderne er super skønne..

Anmeld

11. november 2012

metski83

Jeg fik nogle gryder fra Kvickly sidste år i julegave, de er hammer gode.

Vi har gaskomfur, og derfor bliver alt på gryder bare varmt, også håndtag. Men disse er super gode, og håndtagene bliver ikke hammer varme. Hvis det ikke er gaskomfur, så tror jeg slet ikke de bliver varme, for så er der jo ingen ild til at varme.

Gryderne findes i 3 og 5 liter, samt en kasserolle.

De kører i øvrigt på tilbud nu.

http://minreklame.ipapercms.dk/Kvickly/371_20215_04720a125edc2e19c35629138b038a86/

Side 18

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Jeg har nogle veninder der har købt de der fra Føtex guldkampagne, og dem er de ret glade for, men er ikke sikker på om der er non stick i

Anmeld

11. november 2012

banditten2011

mor2100kbh skriver:

Krav:
Ikke for tunge

Jeg har OBH Supreme, de sorte og jeg ELSKER dem, kan helt klar anbefalde dem

Anmeld

11. november 2012

CaWi

Vi har et par gryder fra Scanpan med non-stick. De er ret gode. Af og til på tilbud. Håndtagene bliver ikke varme.
Ellers har vi de classiske fra Raadvad som vi er super glade for. De er uden non-stik, men har ik oplevet at noget er brændt på og de er super lette at gøre rene. De er altid på tilbud i en eller anden butik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.