Åse skriver:
Vi skulle vente 3 mdr. Og så skulle jeg gå i gang, men der er sket så meget på kort tid, så vi bliver nød til at vente til der komme mere ro på hverdagen, jeg vil så gerne have at det lykkes første gang så (vil ikke kunne klare hvis det ville mislykke) så skal bare have ro, jeg har stadigvæk ikke rigtig acceptere det hele, det skete i juli. Håber at man vil hørre fra dig,
håber stadigvæk. (du må også gerne skrive til mig privat) Men det er alvorligt hvis det er en GUL det hele kan springe inde i dig, så hvis jeg var dig så ville jeg tage på sygehuset. Og hvis du ikke er så langt henne så kan de måske lave en kemisk abort og så behøver de ikke at fjerne din æggeleder.
Okay, puha for en omgang at komme igennem. Kan godt forstå du ikke vil have det skal mislykkes.
Hvornår havde du din første GUL?
Jeg ville kun være 6+0 henne i dag, og den jeg havde sidst blev først opdaget 9+3. Jeg har lige fået købt mig en ny test, som jeg vil tage imorgen tidlig. Hvis den er positiv, vil jeg kontakte lægen - og hvis de stadig har lukket (glemte at høre efter, hvad telefonsvaren sagde), må jeg finde ud af en måde at komme til en anden læge på.

for en negativ test imorgen tidlig!
Men tusind tak for dine kommentarer, det er trods alt dejligt, at der er en der har været igennem det. (Hvis det er det jeg skal igennem også)
Anmeld