Er bange for at jeg nu hører til her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

6800

Lunae skriver:

Har du fået afklaring ven?

bløder stadig og det har taget til....får svar på blodprøver i morgen over middag...men er sikker på det IKKE bliver et positivt svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Lauras mor

6800 skriver:

øv øv øv står selv i samme situation lige nu, venter bare på at få det overstået, så jeg ikke skal tænke på det 24-7...

Kæmpe til dig!

Anmeld

12. november 2012

Nessie

Lunae skriver:

Jubii! Blev scannet idag og bettefisen lever! Jeg blev endda rykket fire dage frem, så på trods af kraftige blødninger, tyder alt på at vi får et lille sommerbarn med termin 4. Juli mirakler sker!

Sikke da en skøn nyhed, tillykke med det

Anmeld

12. november 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Dejlig update 

Anmeld

12. november 2012

Lunae

6800 skriver:

bløder stadig og det har taget til....får svar på blodprøver i morgen over middag...men er sikker på det IKKE bliver et positivt svar 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig <3

Anmeld

12. november 2012

Babydrøm

Lunae skriver:

Jubii! Blev scannet idag og bettefisen lever! Jeg blev endda rykket fire dage frem, så på trods af kraftige blødninger, tyder alt på at vi får et lille sommerbarn med termin 4. Juli mirakler sker!

Hvor fantastisk!!  kæmpe  Til dig 

Anmeld

12. november 2012

Guldet

Lunae skriver:

Åh sikke en dejlig opdatering ;-))) .. !! Hvor kraftigt og hvor meget blødte du? 

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Lunae skriver:

Anmeld

12. november 2012

Lunae

Mor- til pige skriver:

Åh sikke en dejlig opdatering ;-))) .. !! Hvor kraftigt og hvor meget blødte du? 

Igår da jeg gik på wc løb det så snart jeg tog underbukserne af! Blev bange og blødte nok som menstruation på første dagen. Siden har det været pletblødning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.