Er bange for at jeg nu hører til her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Lunae

Jeg er i uge 5+6 og blev i fredags scannet og så det fineste lille hjerte. idag kl halv tre gik jeg på wc, hvor jeg opdagede at jeg blødte en del. Jeg tog et bind på og kontaktede vagtlægen. Hun mente at det måske var spontan abort! Blodet er frisk og minder lidt om en begyndende mens.

Øv øv øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

mth1987

Lunae skriver:

Jeg er i uge 5+6 og blev i fredags scannet og så det fineste lille hjerte. idag kl halv tre gik jeg på wc, hvor jeg opdagede at jeg blødte en del. Jeg tog et bind på og kontaktede vagtlægen. Hun mente at det måske var spontan abort! Blodet er frisk og minder lidt om en begyndende mens.

Øv øv øv!

Øv øv det var da trist. Kæmpe krammer

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Øv det er jeg ked af af høre

Stort sendes i din retning!

Anmeld

11. november 2012

6800

øv øv øv står selv i samme situation lige nu, venter bare på at få det overstået, så jeg ikke skal tænke på det 24-7...

Anmeld

12. november 2012

Lunae

Jubii! Blev scannet idag og bettefisen lever! Jeg blev endda rykket fire dage frem, så på trods af kraftige blødninger, tyder alt på at vi får et lille sommerbarn med termin 4. Juli mirakler sker!

Anmeld

12. november 2012

Lunae

6800 skriver:

øv øv øv står selv i samme situation lige nu, venter bare på at få det overstået, så jeg ikke skal tænke på det 24-7...

Har du fået afklaring ven?

Anmeld

12. november 2012

SussieThyssen

Lunae skriver:

Øv øv øv!

Du kan sagtens bløde på den måde, uden at miste.

Så jeg synes du skal se tiden lidt an og måske bede om endnu en scanning, hvis det ikke bliver værre.

Stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Lunae skriver:

Jubii! Blev scannet idag og bettefisen lever! Jeg blev endda rykket fire dage frem, så på trods af kraftige blødninger, tyder alt på at vi får et lille sommerbarn med termin 4. Juli mirakler sker!

Ihh, hvor dejligt ! Tillykke med graviditeten 

Anmeld

12. november 2012

L&V

Lunae skriver:

Ej hvor fantastisk... Sikke en dejlig nyhed

Anmeld

12. november 2012

Lauras mor

Stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.