Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger
jeg vil bare lige høre hvor ondt plukveer kan gøre?
jeg syns nemlig jeg er hårdt ramt når de kommer:/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har masser af dem, men ifølge min læge og jordemoder må de IKKE gøre ondt - kun spænde.
Så hvis jeg var dig ville jeg nok lige vende det med lægen.
Jeg har hele tiden fået at vide, at det ikke er noget problem, så længe de ikke gør ondt eller bliver regelmæssige.
altså mine kommer ikke helt reglmæssige men gjorde de igår.
og jeg føler virkelig jeg har de sygeste mens smerter ,
så derfor ved jeg ikke helt, har ligehaft blærebetændelse og var til tjek på fg.
vil heller ikke de tror jeg er pylret
nataschamus skriver: altså mine kommer ikke helt reglmæssige men gjorde de igår. og jeg føler virkelig jeg har de sygeste mens smerter , så derfor ved jeg ikke helt, har ligehaft blærebetændelse og var til tjek på fg. vil heller ikke de tror jeg er pylret
Du skal ikke tænke på om de synes du er pyldret. Hvis du er usikker på om det er ok, så ring til lægen og spørg. Måske behøver du ikke st komme derind. Har din læge ikke telefontid eller mulighed for at skrive en mail og få svar?
Hvis de kommer tit så hjælper det for mig at tage den lidt med ro. Men som sagt har jeg hele tiden fået at vide at de ikke må gøre ondt, så det ville jeg lige høre lægen om.
jo men det er så bare om man skal vente til imorgen
for lægen har jo ikke åben idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128