Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Max er 10.000 kr.
Også er det for øvrigt ikke lovligt,for kommunen,at modregne,når man får skattepenge tilbage,men de kan godt finde på at gøre det,så skal man lige puste sig op engang.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er kommet på kontanthjælp da jeg ikke nåede at finde en elevplads inden jeg var så heldig at blive gravid. Jeg er 20år og næste år i juli måned fylder jeg 21 og får min børneopsparing på 9500kr udbetalt, hvordan er reglerne for dette, skal det supplere med min kontankhjælp eller kan jeg bruge dem. havde nemlig en lille plan om at få skiftet sofa og spisebord ud.? Håber nogen har et svar.
Jeg er kommet på kontanthjælp da jeg ikke nåede at finde en elevplads inden jeg var så heldig at blive gravid. Jeg er 20år og næste år i juli måned fylder jeg 21 og får min børneopsparing på 9500kr udbetalt, hvordan er reglerne for dette, skal det supplere med min kontankhjælp eller kan jeg bruge dem. havde nemlig en lille plan om at få skiftet sofa og spisebord ud.?
Håber nogen har et svar.
Jeg fik af vide at man max måtte have 10.000 kr uden at det gjorde én noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128