Underlag under lagnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. november 2012

DreamChild

Hej i skønne kvinder.

Jeg har lige et spørgsmål der har naget mig i nogen tid, og håber i måske kan hjælpe mig

Når junior kommer skal man så bruge noget beskyttelse under lagnet, hvis han nu tisser eller gylper igennem lagnet???

Eller har man bare madras og lagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Ayasmor

Jeg har altid brugt sådan et tisseunderlag, imellem lagen og madras, til min datter. Tror kun hun har tisset igennem 1 gang eller lign. men for pokker hvor er det rart at skåne madrassen for div. kropsvæsker Derudover synes jeg bare det er SÅ dejlig nemt om natten, hvis der skulle være uheld, at man hurtigt kan skifte lagen og underlag med noget nyt, og vupti, klar til at sove igen Jeg købte 2-3 stykker til at lægge imellem, så var der lidt at skifte med. Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for det i sin tid, men mindes bestemt ikke at det var dyrt

Anmeld

11. november 2012

roenlund

Jeg brugte også tisselagen tror jeg købte dem i IKEA og de kostede ikke det vilde

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Jeg så nogle skrive herinde, at de havde en tynd rullemadras, der kan vaskes ovenpå tisselagnet,så baby ikke ligger direkte ovenpå tisselagnet, fordi det jo ikke er super åndbart... Det synes jeg lød ret smart

Anmeld

11. november 2012

FruK

Jeg har købt rullemadrasser til både lift, barnevogn og seng. Og venter og ser, om det er nok. De kan komme i vaskemaskinen, hvis der sker uheld.

Bilver det absolut nødvendigt med tisselagen, så vil jeg lægge det imellem madras og rullemadras. Jeg prøvede selv at sove på tisselagen, da jeg var højgravid med min søn - og det var IKKE nogen fornøjelse! Jeg svedte som en hest, fordi kroppen ikke kunne ånde igennem det. 

Anmeld

11. november 2012

De3Guldklumper

DreamChild skriver:

Hej i skønne kvinder.

Jeg har lige et spørgsmål der har naget mig i nogen tid, og håber i måske kan hjælpe mig

Når junior kommer skal man så bruge noget beskyttelse under lagnet, hvis han nu tisser eller gylper igennem lagnet???

Jeg har købt tisseunderlagen i jysk..

Dog ligger jeg dem under rullemadrassen da de ikke er til at ånde igennem.

Anmeld

11. november 2012

Camilla30

Pylle3 skriver:

Jeg har købt tisseunderlagen i jysk..

Dog ligger jeg dem under rullemadrassen da de ikke er til at ånde igennem.

samme fremgangsmåde her. lagen er ikke nok da det er et stort arbejde at vaske madrassen hvis baby gylper på den eller har andre uheld

Anmeld

11. november 2012

LouiseRH

Vi har både tisseunderlag og rullemadras

Anmeld

11. november 2012

DreamChild

Tak for svar allesammen, så blev jeg da det klogere

Anmeld

11. november 2012

Fidus

DreamChild skriver:

Hej i skønne kvinder.

Vi har tænkt os at bruge en voksdug som vi har haft liggenede og ligge imellem og selvfølgelig lige klippe den til så den passer til kravlegården, vuggen, liften og Barnevognen Det var den billigste løsning vi kune finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.