Nintendo Wii inkl. MANGE dele og spil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.149 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Zelinasmor

Hvid Nintendo Wii sælges inkl. 1 controller og 1 nun chuck  mangler "cover" ovenpå så der er den sort. FEJLER INTET!

500kr (+ evt. forsendelse)

Sælger også:

1 pink controller

1 rat i Blå/sort

1 pistol/gevær

1 fiskestang

og følgende spil:

Dangerous hunts 2011

Wii sports

Your shape inkl. Webcam

Shimano Extreme fishing

Wii sports resort

Order up 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
xoxotasha skriver:

Hvid Nintendo Wii sælges inkl. 3 alm controllere (2 hvide og en pink), 2 nun chuck controllere (1 sort og en hvid), Wii fit board, pistol/gevær, 2 rat (en hvid og en blå) og følgende spil: Mario kart, dangerous hunts 2011, wii sports, your shape, shimano Extreme fishing, wii sports resort, wii fit plus, order up, wii we sing pop inkl mikrofoner. Kom med et Realistisk bud 

Sælger du kun samlet mangler nemlig en ekstra controller

Anmeld

11. november 2012

VNB

xoxotasha skriver:

Hvid Nintendo Wii sælges inkl. 3 alm controllere (2 hvide og en pink), 2 nun chuck controllere (1 sort og en hvid), Wii fit board, pistol/gevær, 2 rat (en hvid og en blå) og følgende spil: Mario kart, dangerous hunts 2011, wii sports, your shape, shimano Extreme fishing, wii sports resort, wii fit plus, order up, wii we sing pop inkl mikrofoner. Kom med et Realistisk bud 

Hej

Har du tænkt på en mindste pris ca? Jeg aner ikk helt hvad et realistisk bud vil være...   

Anmeld

11. november 2012

helle85

xoxotasha skriver:

hvis du sælger hver for sig så kunne jeg godt værer intresseret i Wii fit board og wii fit plus

Anmeld

11. november 2012

løkkeled

jeg kunne måske godt være interesseret i gevær? pris?

Anmeld

11. november 2012

Zelinasmor

løkkeled skriver:

jeg kunne måske godt være interesseret i gevær? pris?

Kom med et bud 

Anmeld

11. november 2012

Zelinasmor

helle85 skriver:

hvis du sælger hver for sig så kunne jeg godt værer intresseret i Wii fit board og wii fit plus

Kan godt sælge hver for sig. Hvad vil du give for det? 

Anmeld

11. november 2012

Zelinasmor

Aisha skriver:

Sælger du kun samlet mangler nemlig en ekstra controller

Kom med et bud 

Anmeld

11. november 2012

helle85

xoxotasha skriver:

Kan godt sælge hver for sig. Hvad vil du give for det? 

JEG ER IKKE GOD TIL AT GIVE BUD MEN 200 INKL FORSENDSELS?

Anmeld

11. november 2012

Zelinasmor

helle85 skriver:

JEG ER IKKE GOD TIL AT GIVE BUD MEN 200 INKL FORSENDSELS?

Forsendelsen bliver for dyr til at jeg kan gå med til 200 inkl. Wii fit board vejer temmelig meget. Det skal sendes som pakke og render op i ca. 80 kr bare for forsendelse. Så jeg vil kun få 120kr ud af det, og det synes jeg er for lidt når boardet alene bare koster 600 fra ny  Kan gå med til 250kr inkl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.