Jeg har en smule smerter,... blærebetændelse ! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. november 2012

DKTiha

god aften piger ..

Jeg er gravid 10+2 og ehmm da jeg var 10+0 var jeg oppe og få stixet*** min urin for blærebetændelse.. og den viste lidt.. så den blev sendt videre til yderligere undersøgelse... Men tænker om den måske er blevet værre her de sidste par dage, for jeg har en del smerter i underlivet ved blæren, og skal tisse super meget, og mit tis det STINKER virkelig grimt... :/ (sorry for det).... mmmh.. hjælp er bekymret... :/ især når jeg har aborteret 8 gange før... så er selvf MEGA bange for at tabe fosteret...:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Annette A

Ved ik hvordan  man tackler det i weekenden. men måske du skulle ringe og høre en vagtlæge. Urinen skal jo "dyrkes" i et døgns tid normalvis. Er selv pt i behandling for blærebetændelse og det er jo lidt lumsk når man er gravid. Havde også lidt smerter i starten og det aftog så og jeg troede det var væk, men næ nej det var det ikke.

Så synes bestemt du skal få det undersøgt hurtigst muligt, så du ikke skal gå og bekymre dig. Hvor længe har du haft symptomer?

8 aborter, puha det var da frygteligt for dig. Håber det bedste for dig med denne graviditet.

Anmeld

11. november 2012

Stivdie

DKTiha skriver:

god aften piger ..

Jeg er gravid 10+2 og ehmm da jeg var 10+0 var jeg oppe og få stixet*** min urin for blærebetændelse.. og den viste lidt.. så den blev sendt videre til yderligere undersøgelse... Men tænker om den måske er blevet værre her de sidste par dage, for jeg har en del smerter i underlivet ved blæren, og skal tisse super meget, og mit tis det STINKER virkelig grimt... :/ (sorry for det).... mmmh.. hjælp er bekymret... :/ især når jeg har aborteret 8 gange før... så er selvf MEGA bange for at tabe fosteret...:/

Jeg har ikke været gravid, så ved ikke hvordan en blærebetændelse er der, men jeg har generelt haft en del blærebetændelse, og jeg synes godt det kunne lyde som om, at din blærebetændelse har udviklet sig lidt. Tænker, at der i hvert fald ikke kan ske noget ved at give vagtlægen et kald og fortælle om din situation!

Og så lige lidt babyklister og et i din retning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.