Desperate Housewives!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Mikkelmusen

Hvorfor er det først lige nu det går op for mig at sæsonafslutningen var sidste onsdag? Der kommer IKKE DH idag... Det er jo katastrofalt!!

Jeg gider da ikke se den hemmelige millionær... !

Nogen der ved hvornår næste sæson bliver vist?

Christina 39+2 - hvor tarveligt at man ikke kan se DH nu når man bare er tyk og ikke kan lave alt muligt andet om onsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Lise

Hmm, jeg hørte det godt sidste onsdag, men det gør det jo ikke mindre katastrofalt... aner ikke hvornår det kommer igen, men forhåbentligt SNART!!!! 

Hvad sker der i øvrigt i Daves syge sind? Hvad er han sur på Mike for? Og apropos Mike, skal han så have Susan eller Katharine? Og tror du Lynette kunne finde på at skyde sønnens elskerindes mand?

Anmeld

3. juni 2009

birgittemarie

Du går bare herhen:

http://www.surfthechannel.com/show/56.html

Længe leve Surf the Channel! I love it.

Anmeld

3. juni 2009

Mie A

Ih... jeg har set hele sæsonen.... og har bare sådan lyst til at fortælle ALT!! Men min mund er lukket  men her er et link hvis I selv vil se de næste afsnit

http://www.watchtvsitcoms.com/desperatehousewives.php

Anmeld

3. juni 2009

Mikkelmusen

Hvor er i søde, men min mand vil gerne se med og han kan ikke forstå så godt engelsk. Og jeg går ud fra de sider i linker til ikke har danske tekster

Ellers tak for det piger

Anmeld

3. juni 2009

Mikkelmusen

Lise skriver:

Hmm, jeg hørte det godt sidste onsdag, men det gør det jo ikke mindre katastrofalt... aner ikke hvornår det kommer igen, men forhåbentligt SNART!!!! 

Hvad sker der i øvrigt i Daves syge sind? Hvad er han sur på Mike for? Og apropos Mike, skal han så have Susan eller Katharine? Og tror du Lynette kunne finde på at skyde sønnens elskerindes mand?

Jamen så vidt jeg har forstået er det Daves kone og barn der døde i den ulykke som Susan og Mike var involveret i. Og han mener så det er Mikes skyld fordi han kørte bilen.

Jeg kan heller ikke helt regne ud om han vil ha den ene eller anden.

Ja jeg tror sgu hun er i stand til at skyde ham

Anmeld

3. juni 2009

Lise

Mikkelmusen skriver:

Jamen så vidt jeg har forstået er det Daves kone og barn der døde i den ulykke som Susan og Mike var involveret i. Og han mener så det er Mikes skyld fordi han kørte bilen.

Jeg kan heller ikke helt regne ud om han vil ha den ene eller anden.

Ja jeg tror sgu hun er i stand til at skyde ham

Nå, ja - det var selfølgelig hende Mike og Susan kørte sammen med. Det er klart  Tak for det - jeg har tænkt og tænkt...

Jeg stemmer på Mike & Susan, fordi det gør jeg bare. Så kan Jackson og Katharine jo få hinanden... 

Anmeld

3. juni 2009

linemus

Åh for fanden. Nu er det bare det eneste jeg har gået og glædet mig til på denne dumme dag, og så har jeg glemt, at det ikke kommer. TIS!

Line - sur

Anmeld

3. juni 2009

linemus

Lise skriver:

Nå, ja - det var selfølgelig hende Mike og Susan kørte sammen med. Det er klart  Tak for det - jeg har tænkt og tænkt...

Jeg stemmer på Mike & Susan, fordi det gør jeg bare. Så kan Jackson og Katharine jo få hinanden... 

Åh ja, jeg havde heller ikke regnet den ud. Tænkte på, om det var noget Mike havde lavet engang for længe siden, men kunne ikke huske det. Selvfølgelig er det den ulykke. Hvad var det egentlig, der skete? Hvor bebrejdede Susan sig selv, hvis Mike kørte bilen?

Jeg stemmer også på Mike og Susan. De er så søde sammen

Måske jeg lige skulle kigge ind på links senere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.