13+0 og vægten siger +3 kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Jupiter

Er det en normal vægtøgnig på dette tidspunkt?

Jeg har tidligere været en del overvægtig, og vil derfor gerne være lidt ekstra opmærksom på vægten under min graviditet.

Jeg synes selv jeg spiser nogenlunde fornuftigt - som man nu kan med kvalme og diverse "mad-problemer"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

L&V

Jupiter skriver:

Jeg har tidligere været en del overvægtig, og vil derfor gerne være lidt ekstra opmærksom på vægten under min graviditet.

Jeg synes selv jeg spiser nogenlunde fornuftigt - som man nu kan med kvalme og diverse "mad-problemer"

Tror det er meget forskellige nogle tager på i starten andre i slutningen.. Jeg tog 9på under hele graviditeten

Anmeld

11. november 2012

Camilla30

Hej Jeg tror ikke der er noget der er normalt, for det er stort set forskelligt for alle, i uge 12 havde jeg taget 6 kilo på! Så stod vægten stille længe og steg så stille og roligt igen, nu er jeg i uge 35 og har taget 12 kg på, bare for at sige at din vægt ikke behøver at stige med samme hast gennem hele graviditeten Hilsner fra Camilla.

Anmeld

11. november 2012

MorTilMineBørn

Tror det var nogenlunde det samme med mig

Nu er jeg 22+4 og har taget 8 kg. På. Håber på at jeg tager lidt på af gangen så min krop kan følge med og at det hele ikke bare kommer på en gang. 

Har du forresten var til nf?  

Anmeld

12. november 2012

FrkZier

Jupiter skriver:

tror det er meeeget forskelligt

men synes ikke at 3 kg ved 13+0 lyder alarmerende højt, bare rolig hehe

Anmeld

12. november 2012

baby012

Jeg tror at det er meget forskelligt.. Min bmi sagde 19 inden graviditet, og jeg har kun taget 3 kg på indtil videre og er i uge 28 .. 

Men det er vel også først nu babyen begynder at vokse for alvor, så slipper nok ikke for lidt ekstra kg. inden jeg rammer termin  

Anmeld

12. november 2012

Jupiter

Tak for jeres svar tøser - jeg synes heller ikke det er meget, men det er jo altid rart at få bekræftet

Anmeld

12. november 2012

Victoria2013

Jeg er i 8+4 nu og havde allerede i sidste uge ved første lægebesøg taget 3-4 kilo på. Testede lige dagen efter på min egen vægt, for det ku´da ikke passe, men jo... jeg vejede 61-62 kg før jeg blev gravid og nu vejer jeg ca. 65 

Syntes det er meget allerede, mine bukser strammer og er tit nødt til at knappe dem op osv... tænker jeg må fokusere lidt mere på hvad jeg spiser og prøve at spise noget sundere

Anmeld

12. november 2012

MortilCilas

Jupiter skriver:

Jeg tog rigtig meget på, på kort tid, da jeg fik vand i kroppen rigtigt hurtigt. Da jeg havde passeret uge 25 mener jeg, havde jeg taget de første 19kg på, og nåed op på 30kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.