Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Risen skriver: Hej alle dejlige piger og kvinder her på baby.dk! Nu er det endelig blevet vores tur efter 2 spontane aborter og en mola-graviditet. Vi var til den dejligste nakkefoldscanning igår som gik udemærket. Vi fik tallet 1:1746, hvilket er noget lavere end vores datter, men stadig godt.. Hvad har i andre fået? Anyway, vi er bare så glade og taknemmelige over at få lov til at få et sommerbarn mere og glæder os utroligt meget. Storesøster er rimelig klar, og siger at mor og clara har baby inde i maven. Ret kært! Men vi tager det stille og roligt med Clara og nyheden, og det er ikke noget vi vil pådutte hende at høre om hvis hun ikke lyster. Til gengæld kunne jeg selv godt tænke mig lidt litteratur om hvordan det er at blive storesøster/storebror og det at få nr 2 barn. Så hvis I kender nogle gode bøger så sig frem!!! Til sidst et lille billede af den stolte storesøs! P.s Tusind tak for jeres opbakning herinde når tingene har været ved at bryde sammen, og mere tak fordi I har heppet og skriver søde kommentare!!!!
Hej alle dejlige piger og kvinder her på baby.dk!
Nu er det endelig blevet vores tur efter 2 spontane aborter og en mola-graviditet. Vi var til den dejligste nakkefoldscanning igår som gik udemærket. Vi fik tallet 1:1746, hvilket er noget lavere end vores datter, men stadig godt.. Hvad har i andre fået?
Anyway, vi er bare så glade og taknemmelige over at få lov til at få et sommerbarn mere og glæder os utroligt meget. Storesøster er rimelig klar, og siger at mor og clara har baby inde i maven. Ret kært!
Men vi tager det stille og roligt med Clara og nyheden, og det er ikke noget vi vil pådutte hende at høre om hvis hun ikke lyster. Til gengæld kunne jeg selv godt tænke mig lidt litteratur om hvordan det er at blive storesøster/storebror og det at få nr 2 barn. Så hvis I kender nogle gode bøger så sig frem!!! Til sidst et lille billede af den stolte storesøs!
P.s Tusind tak for jeres opbakning herinde når tingene har været ved at bryde sammen, og mere tak fordi I har heppet og skriver søde kommentare!!!!
mange gange tillykke. Vi var også igennem et par MA og derefter en mola inden vi fik lillesøster. Kender ingen bøger, men her er det gået over alt forventning med de to, så måske ender I med at bøger er overflødige
Stort tillykke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih hvor dejligt for jer et kæmpe tillykke
foto på lærred skriver: mange gange tillykke. Vi var også igennem et par MA og derefter en mola inden vi fik lillesøster. Kender ingen bøger, men her er det gået over alt forventning med de to, så måske ender I med at bøger er overflødige Stort tillykke.
Ej hvor dejligt stort tillykke med nr 2 så. Det er godt nok hårdt med mola.. Øv..
Håber også de enes som de skal, så måske bøger er fjollet og man bare skal følge sit instinkt..
MariaJ skriver: Kæmpestort tillykke. Hvor er det dejligt for jer. Mht blive storesøster bøger, så er "Lotte får en lillebror" et stort hit herhjemme hos Johanna på 2 1/2. Den egner sig måske nok bedst til, når baby er kommet til verden (og måske allerbedst hvis det bliver en lillebror), men Johanna kan virkelig identificere sig med den.
Kæmpestort tillykke. Hvor er det dejligt for jer.
Mht blive storesøster bøger, så er "Lotte får en lillebror" et stort hit herhjemme hos Johanna på 2 1/2. Den egner sig måske nok bedst til, når baby er kommet til verden (og måske allerbedst hvis det bliver en lillebror), men Johanna kan virkelig identificere sig med den.
Lotte-bøgerne er helt fantastiske! Ja den vil jeg låne. Tusinde tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128