(februar) SP spørgsmål + tid til det nyeste billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Moar'en

Hvor tit har i besøg af SP? Ret tit i starten hver 2 uge ca. pga han er syg. Nu er det en lille måned siden sidst da vi har været til læge og på sygehuset i stedet for.
Hvor lang tid går der mellem?
ca 14 dage

Hvornår stopper de med at komme?
Vores sp snakkede om hun havde sidste besøg omkring 3 års alderen, ved så ikke hvor tit hun kommer.

Er i tilfreds med jeres SP?
Hun er lidt mærkelig, men meget flink. Har egentlig ikke brugt hende så meget, men de er meget intereseret i om han tager godt på og har det godt. (hvilket han gør og har )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Christinahr

Vi ahr haft besøg tre gange - fik et ekstra besøg pga slem guldsod. Hun kommer i slutningen af sommeren. Der er godt nok meget forskel på hvor ofte de kommer.

Her er det vist emget normalt med 4 besøg det første år og det er det, medmindre man selvfølgelig ønkser flere

Jeg er rigtig glad for min, hun er skøn

Anmeld

6. juni 2009

Misjelle

Hej Diana, ja det er da meget spøjst, dejlig dag det var at få sådan en lille guldklump ud Er det en hoppegynge du har til lille Lucas? Det ser ud som om han er glad for den.

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Hej Diana, ja det er da meget spøjst, dejlig dag det var at få sådan en lille guldklump ud Er det en hoppegynge du har til lille Lucas? Det ser ud som om han er glad for den.

Hvad tid fødte du? Ja det er en hoppe gynge   Han elsker den.

Anmeld

6. juni 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Hvad tid fødte du? Ja det er en hoppe gynge   Han elsker den.

Fik min første ve ved 11 tiden om aftenen og han var ude 7:08 om morgenen, så det gik forholdsvist stærkt .

Ja det kunne være man skulle ofre sådan en til lillemanden, ser da rigtig skægt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.