(februar) SP spørgsmål + tid til det nyeste billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Diana...

Hvor tit har i besøg af SP?
Hvor lang tid går der mellem?
Hvornår stopper de med at komme?
Er i tilfreds med jeres SP?

Hvor tit har i besøg af SP? Jeg selv har meget sjældent hun har været hos os da lucas var 5 dage og 20 dage og har ikke været her siden, hun kommer så på fredag.

Her er der gået 2 måneder siden sidst.

Ved det ikk er lidt nys så derfor spørg jeg jer.

Er i tilfreds med jeres SP? Tja hun er gammel og tør men sød nok, dog synes jeg ikke jeg har brug for hende og har heller ikke brugt hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Diana...

Diana... skriver:

Hvor tit har i besøg af SP?

Hvor tit har i besøg af SP? Jeg selv har meget sjældent hun har været hos os da lucas var 5 dage og 20 dage og har ikke været her siden, hun kommer så på fredag.

Her er der gået 2 måneder siden sidst.

Ved det ikk er lidt nys så derfor spørg jeg jer.

Er i tilfreds med jeres SP? Tja hun er gammel og tør men sød nok, dog synes jeg ikke jeg har brug for hende og har heller ikke brugt hende.

Glemte billed kommer her.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Hvor tit har i besøg af SP? Hun kommer  2 gange om mdr

Hvor lang tid går der mellem? ca 14 dage..

Hvornår stopper de med at komme? Hmm.. ved det ikke... Tror det stopper når i kommer i Børnehave eller før...

Er i tilfreds med jeres SP? Ja er super glad for min...

Lidt sløret..

Anmeld

4. juni 2009

Mca<3

Tja har ikke haft besøg af min sp siden han var 4 uger  Har ingen ny aftale da hun er så mega forvirret , så er ikke så glad for hende .. he he

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Tja har ikke haft besøg af min sp siden han var 4 uger  Har ingen ny aftale da hun er så mega forvirret , så er ikke så glad for hende .. he he

Jeg har det sgu fint nok med hun ikke kommer jeg bruger hende ikke alligevel. men øv hvis du gerne vil have hun kommer og mega øv at hun er forvirret men hvorfor ikke be om en ny?

Anmeld

4. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Jeg har det sgu fint nok med hun ikke kommer jeg bruger hende ikke alligevel. men øv hvis du gerne vil have hun kommer og mega øv at hun er forvirret men hvorfor ikke be om en ny?

Ha jeg skulle have hende 2 gange da hendes vikariat ophører ,, sidst sagde hun at jeg ville blive ringet op af den nye ,, har intet hørt men fandt ud af i går hun er blevet forlænget  Så kan det sgu være lige gyldigt ...  Jeg er egentlig også ligeglad med dem ,, kan se han trivedes og tager på

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ha jeg skulle have hende 2 gange da hendes vikariat ophører ,, sidst sagde hun at jeg ville blive ringet op af den nye ,, har intet hørt men fandt ud af i går hun er blevet forlænget  Så kan det sgu være lige gyldigt ...  Jeg er egentlig også ligeglad med dem ,, kan se han trivedes og tager på

Ja ligepræcis og de råd jeg har haft brug for har jeg fået her inde eller snakket med min mødregruppe og der har 2 gange være en SP med så jeg da os bare spurgt hende hvis det er.

Anmeld

4. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ja ligepræcis og de råd jeg har haft brug for har jeg fået her inde eller snakket med min mødregruppe og der har 2 gange være en SP med så jeg da os bare spurgt hende hvis det er.

Præcis  de ting hun sagde og de råd hun gav var helt hen i vejret .

Anmeld

4. juni 2009

Misjelle

Hvor tit har i besøg af SP? Jeg havde meget besøg af min SP i starten, da jeg havde problemer med amningen. Nu hvor det hele kører får jeg kun de tildelte besøg.

Nu er det lidt over en måned siden at jeg så hende sidst og skal se hende igen om 2 uger sammen med min mødregruppe. Derefter er det først ved Boelprøven man får et besøg, medmindre der er et ekstra behov.

Tror de stopper efter boelprøven.

Jeg har virkelig været glad for min SP, hun er bare en stjerne og savner helt besøgene hehe, det var bare super hyggeligt. Har heldigvis fået en skøn mødregruppe, så det må gå lige op

Hvor er det da bare øv at i har haft sådan nogle oplevelser med SP , men dejligt at i ikke har behovet.

Her er min lille guldklump i sommervejret

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Hvor tit har i besøg af SP? Jeg havde meget besøg af min SP i starten, da jeg havde problemer med amningen. Nu hvor det hele kører får jeg kun de tildelte besøg.

Nu er det lidt over en måned siden at jeg så hende sidst og skal se hende igen om 2 uger sammen med min mødregruppe. Derefter er det først ved Boelprøven man får et besøg, medmindre der er et ekstra behov.

Tror de stopper efter boelprøven.

Jeg har virkelig været glad for min SP, hun er bare en stjerne og savner helt besøgene hehe, det var bare super hyggeligt. Har heldigvis fået en skøn mødregruppe, så det må gå lige op

Hvor er det da bare øv at i har haft sådan nogle oplevelser med SP , men dejligt at i ikke har behovet.

Her er min lille guldklump i sommervejret

Nåå hvor ser det hyggeligt ud   Skægt vi har født samme dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.