Lahn11 skriver:
Hej piger, må lige spørge jer herinde, har i andre også vildt mærkelige drømme forbundet med graviditet eller fødsel ? Har den sidste uge haft rigtig mange mareridt, og mærkelige drømme,f.eks.
at der ved fødslen kom mere end en
at jeg fødte en hvid kat , igennem navlen 
at baby havde tre øjne.
Osv.
Tænkte bare det kunne være hyggeligt hvis man nu gik og troede (ligesom mig) at der måske var noget galt med en pga de her drømme
så kunne vi dele det herinde

Ja MON ikke.
Det var heeelt vildt, nærmest mareridt, især mod slutningen.
Og så blandede jeg alt muligt mærkeligt ind i det.
En af de drømme jeg har drømt mest i alle mine graviditeter var at mit maveskind flækkede og babyen faldt ud, og man så rendte panisk rundt med den her for tidligt fødte baby for at redde den og samtidigt skulle holde sammen på sit flossede maveskind...jamen helt ærligt...totalt skørt.
Min læge grinede godt af mig, da jeg fortalte hende om det, og hun sagde at det skyldes hormoner 
Jeg har også haft mærkelige drømme og mareridt efter fødslerne. De begyndte gerne ca 14 dage efter og stod så på et par uger.
Fx drømte jeg, at jeg tabte min mellemste ned i en stor centrifuge.
Eller at barnevognen blev kørt over af en bus og sådan noget underligt noget.
Jeg har også drømt at jeg fik hugget hovedet af, af en stor viking, og netop som mit hovede røg af, vågnede jeg ved at jeg i søvne trak hovedet til mig så det gav et ordentligt knas i nakken, og det udløste et piskesmeld.
Det døjede jeg med i flere måneder efter 
Så du er så sandelig ikke den eneste..hehe!
Og så en lille advarsel...lad for Guds (og især din egen) skyld være med at se filmen "Fluen", for så drømmer du med garanti at du føder fluelarver i lang tid efter 

Kærligst
Sussie
Anmeld