Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor dejligt, stort tillykke
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver:Ja nu springer jeg ud! Det er stadig virkelig nyt, men ja, jeg er GRAVID!!Jeg blev scannet idag og så det fineste lille hjerteblink! Jeg er ca i 6. Uge med en termin omkring 8 juli.
Lunae skriver: Ja nu springer jeg ud! Det er stadig virkelig nyt, men ja, jeg er GRAVID!!Jeg blev scannet idag og så det fineste lille hjerteblink! Jeg er ca i 6. Uge med en termin omkring 8 juli.
Ja nu springer jeg ud! Det er stadig virkelig nyt, men ja, jeg er GRAVID!!Jeg blev scannet idag og så det fineste lille hjerteblink! Jeg er ca i 6. Uge med en termin omkring 8 juli.
tanja. skriver: Stort tillykke så gætter jeg på du føder den 10.juli for det er min fødselsdag
Stort tillykke så gætter jeg på du føder den 10.juli for det er min fødselsdag
Lunae skriver: Årh det kunne være fint dog er det ikke en mulighed, da jeg skal sættes igang i uge 37 eller 38! Så det bliver højest sandsynligt slut juni
Årh det kunne være fint dog er det ikke en mulighed, da jeg skal sættes igang i uge 37 eller 38! Så det bliver højest sandsynligt slut juni
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128