seriøs skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ejjjjj , jeg er bare SÅ skruk...

Men på en måde føler jeg, mig ikk ret til at være det. !

Jeg har en datter på 3½ (perfekt alder til at blive storesøster), men manden i mit liv er ikke fundet endnu. Og ønsker (har ikk råd) pt til 'bare' og få en til, så må vente !
Og det gør jeg da også gerne , selvom det er svært..

Og hva tror I naboen lige er kommet hjem med ??
Jæpz, de har da lige en lille prins på to dage med hjem fra sygehuset i dag- stort tillykke til dem. Men nu blev jeg da i hvert fald ikk mindre skruk

Bare det var mig. Men har én, og hun er sund og rask og en skøn selvstændig alder, så det priser jeg mig lykkelig for - og forsøger at finde alt det positive, så må man jo bare drømme videre

Skulle bare lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det kunne være mig der havde skrevet det der.. I hvert fald skruk-delen. Jeg er SÅ skruk og vild efter en baby mere.

Mit største ønske er, at få de 2 første tidligt efter hinanden, så for mig ville det være PERFEKT at få den næste nu. Så de kunne få noget ud af hinanden også... Åhhhh...

Baby.... ÅHHH...  JEG ER SÅ SKRUUUUK

Jeg er så skruk at det faktisk er ved at være pinligt. Gisp.

Kram til dig og mig

Anmeld

9. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mor til Ida <3 skriver:

Det kunne være mig der havde skrevet det der.. I hvert fald skruk-delen. Jeg er SÅ skruk og vild efter en baby mere.

Mit største ønske er, at få de 2 første tidligt efter hinanden, så for mig ville det være PERFEKT at få den næste nu. Så de kunne få noget ud af hinanden også... Åhhhh...

Baby.... ÅHHH...  JEG ER SÅ SKRUUUUK

Jeg er så skruk at det faktisk er ved at være pinligt. Gisp.

Kram til dig og mig

Jubiiiii - jeg er ikk den eneste

Meen ihh, de er bare SÅ nemme når de helt små, og så hyggeligt det er med sådan en bette nuller..

Men denne gang skal der være en far ! Det må ikk gå udover Astrid at jeg ønsker en nr to. Men det slet ikke sjovt, når nu (da jeg var gravid med Astrid) planlagde at foråret '12 ville jeg føde nr to .. Øhh nu det så vinter'12 - og hvor er maven / babyen ?

Kæmpe skruk krammer til dig også

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseVous skriver:

Jubiiiii - jeg er ikk den eneste

Meen ihh, de er bare SÅ nemme når de helt små, og så hyggeligt det er med sådan en bette nuller..

Men denne gang skal der være en far ! Det må ikk gå udover Astrid at jeg ønsker en nr to. Men det slet ikke sjovt, når nu (da jeg var gravid med Astrid) planlagde at foråret '12 ville jeg føde nr to .. Øhh nu det så vinter'12 - og hvor er maven / babyen ?

Kæmpe skruk krammer til dig også

Haha! Min er jo kun fra Januar i år, så jeg burde jo slet ikke være så skruk endnu

Anmeld

9. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mor til Ida <3 skriver:

Haha! Min er jo kun fra Januar i år, så jeg burde jo slet ikke være så skruk endnu

Synes ikke jeg havde en baby i særlig lang tid, så jeg var også hurtig skruk- men NU - :O Nu er den da hel gal :p

Anmeld

9. november 2012

Troldemommi

Om 11 dage tager jeg min sidste p pille og så håber vi at Johanne bliver storesøster når hun er omkring de 2 år

Jeg er også bare så skruk

Monica

Anmeld

9. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Monica P skriver:

Om 11 dage tager jeg min sidste p pille og så håber vi at Johanne bliver storesøster når hun er omkring de 2 år

Jeg er også bare så skruk

Monica

ååååh hvor snyd

Ønsker jeg held og lykke

Så vil jeg for blive skruk med min spiral

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseVous skriver:

Synes ikke jeg havde en baby i særlig lang tid, så jeg var også hurtig skruk- men NU - :O Nu er den da hel gal :p

Stakkels os! Herhjemme er kæresten slet ikke med på at få en mere, ikke før hun er 2 år siger han... Men... Der er jo langt tid til

Anmeld

9. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mor til Ida <3 skriver:

Stakkels os! Herhjemme er kæresten slet ikke med på at få en mere, ikke før hun er 2 år siger han... Men... Der er jo langt tid til

Ja helt ærligt..
Før hun er 2- det er da også en perfekt alder, kan self godt se der er noget tid til. Men god aldersforskel på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.