Og nu er jeg næsten mere nervøs end da jeg tog afsted.
De sidste par dage har jeg haft en del ondt i underlivet. men tænkte det var meget normalt. men igår begyndte jeg så at få de her voldsomme jag i ventreside, som er ekstremt smertefulde.
Så ringede til klinikken, og de ville gerne se mig med det samme!!! det hjalp ikke lige frem på nervøsiteten...
Men mig afsted, og ind og blive skannet.
lægen var nervøs for en graviditet uden for livmoren, men det kunne hun heldigvis udelukke med det samme

Der var en fin graviditet inde i min livmoder. og hun kunne svagt ane et uregelmæssigt hjerteblink. hvilket er helt normalt på dette tidspunkt af graviditeten,.
Men hun kunne desværre også se noget der mest lignede en lille blødning inde i livmoderen, lige ved siden af blommesækken

Det var ikke sikkert det ville få nogen betydning sagde hun, men med et meget bekymret blik.
Fik ordre på at tage det med ro, og jeg må ikke lave noget der får min puls/mit blodtryk til at stige.
Så selvom at alt lige nu egentlig så lovende ud. så er min graviditet meget skrøbelig.
Nu må jeg bare passe godt på mig selv, og se frem til skanningen på Torsdag hvor jeg er 7+1.
Er så nervøs lige nu, så måtte bare lige ud med det..
Anmeld