Akut tryghedsskanning i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Elling <3<3

Og nu er jeg næsten mere nervøs end da jeg tog afsted.

De sidste par dage har jeg haft en del ondt i underlivet. men tænkte det var meget normalt. men igår begyndte jeg så at få de her voldsomme jag i ventreside, som er ekstremt smertefulde.
Så ringede til klinikken, og de ville gerne se mig med det samme!!! det hjalp ikke lige frem på nervøsiteten...

Men mig afsted, og ind og blive skannet.
lægen var nervøs for en graviditet uden for livmoren, men det kunne hun heldigvis udelukke med det samme

Der var en fin graviditet inde i min livmoder. og hun kunne svagt ane et uregelmæssigt hjerteblink. hvilket er helt normalt på dette tidspunkt af graviditeten,.

Men hun kunne desværre også se noget der mest lignede en lille blødning inde i livmoderen, lige ved siden af blommesækken Det var ikke sikkert det ville få nogen betydning sagde hun, men med et meget bekymret blik.

Fik ordre på at tage det med ro, og jeg må ikke lave noget der får min puls/mit blodtryk til at stige.

Så selvom at alt lige nu egentlig så lovende ud. så er min graviditet meget skrøbelig.

Nu må jeg bare passe godt på mig selv, og se frem til skanningen på Torsdag hvor jeg er 7+1.

Er så nervøs lige nu, så måtte bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Christina :-)

SecretMe skriver:

De sidste par dage har jeg haft en del ondt i underlivet. men tænkte det var meget normalt. men igår begyndte jeg så at få de her voldsomme jag i ventreside, som er ekstremt smertefulde.
Så ringede til klinikken, og de ville gerne se mig med det samme!!! det hjalp ikke lige frem på nervøsiteten...

lægen var nervøs for en graviditet uden for livmoren, men det kunne hun heldigvis udelukke med det samme

Der var en fin graviditet inde i min livmoder. og hun kunne svagt ane et uregelmæssigt hjerteblink. hvilket er helt normalt på dette tidspunkt af graviditeten,.

Men hun kunne desværre også se noget der mest lignede en lille blødning inde i livmoderen, lige ved siden af blommesækken Det var ikke sikkert det ville få nogen betydning sagde hun, men med et meget bekymret blik.

Fik ordre på at tage det med ro, og jeg må ikke lave noget der får min puls/mit blodtryk til at stige.

Så selvom at alt lige nu egentlig så lovende ud. så er min graviditet meget skrøbelig.

Nu må jeg bare passe godt på mig selv, og se frem til skanningen på Torsdag hvor jeg er 7+1.

Håber det bedste

Anmeld

9. november 2012

Elling <3<3

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Håber det bedste

Tak skal du have

Anmeld

9. november 2012

SecretMe skriver:

Tak skal du have

Hvor langt er du ca?

Anmeld

9. november 2012

Elling <3<3

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Hvor langt er du ca?

Jeg er 6+2 i dag..

Anmeld

9. november 2012

SecretMe skriver:

Jeg er 6+2 i dag..

Ok men håber den bliver hvor den skal

Anmeld

9. november 2012

Musse21

SecretMe skriver:

Jeg havde også blod i livmodere tidligt i graviditeten efter IVF.

Hvis det virkeligt er slemt kan man få noget der størkner blodet. Men mit kom bare selv ligeså stille ud som gammelt blod..

Og er nu 12+ uden der har været mere siden. Så det skal nok lykkes

Anmeld

9. november 2012

tarkoflen

Øv træls at skulle være nervøs

Jeg for at alt er godt!

Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.