Tror jeg er ved at miste :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Du kan ikke rigtig gøre andet end at slappe godt af. Selvom det er nemmere sagt end gjort.

Jeg håber ikke blødningen bliver værre

Nej nu ligger jeg bare i sengen .. Øv!! Håber vores lille blob bliver derinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Miss Kat

Når det er så tidligt i graviditeten, gør de intet for at stoppe det. Faktisk ryger den nok bare i kategorien biokemisk graviditet.

Jeg selv har oplevet det samme, som du oplever nu og vil derfor ikke pakke noget ind, da det endte galt for mig, MEN har da hørt om andre, som også har oplevet det samme, hvor der intet var galt med baby.

Derfor krydser jeg samtlige fingre for dig. Tiden er en bitch lige nu, fordi du intet selv kan stille op og bare må vente og se, hvad der sker.

Forberd dig på det værste, håb det bedste.

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Når det er så tidligt i graviditeten, gør de intet for at stoppe det. Faktisk ryger den nok bare i kategorien biokemisk graviditet.

Jeg selv har oplevet det samme, som du oplever nu og vil derfor ikke pakke noget ind, da det endte galt for mig, MEN har da hørt om andre, som også har oplevet det samme, hvor der intet var galt med baby.

Derfor krydser jeg samtlige fingre for dig. Tiden er en bitch lige nu, fordi du intet selv kan stille op og bare må vente og se, hvad der sker.

Forberd dig på det værste, håb det bedste.

Tak for dit ærlige svar forbereder mig desværre osse på det værste men håber det bedstemen øv ja - ventetiden er ulidelig!!

Anmeld

9. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Tak for dit ærlige svar forbereder mig desværre osse på det værste men håber det bedstemen øv ja - ventetiden er ulidelig!!

Bløder du meget eller lidt?

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

ØV!

Jeg føler med dig.

Har du smerter nogle steder?

Hvornår kom din mens. Med fuld kraft dengang?

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Bløder du meget eller lidt?

Lldt men svagt lyserødt når jeg tørre mig

Anmeld

9. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

det var desværre osse sådan min sa startede uden smerter lidt blod næste dag bløte jeg meget og fik mens smerter  krysser fingre  for at den bliver der så længe du ikke får mins smerter er der en stor shance for at den bliver der 

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

det var desværre osse sådan min sa startede uden smerter lidt blod næste dag bløte jeg meget og fik mens smerter  krysser fingre  for at den bliver der så længe du ikke får mins smerter er der en stor shance for at den bliver der 

Øv stort knus til dig også .. Jeg forventer det værste lige nu - men håber self på et mirakel

Anmeld

9. november 2012

MorDk

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.