Ved ikke lige hvor jeg skal ligge dette emne, så jeg prøver her...
Min søster fandt samme med denne dejlige og søde fyr (x), de har, indtil for 3 uger siden hvor de slog op, været sammen i 6 mdr.
x flyttede stort set ind ved min søster og mor samme dag som han fandt sammen med min søster og han var simpelthen sådan en dejlig dreng og vi kunne alle lide ham
Han var udadvendt, handy, hjælpsom og var altid sjov at være i nærheden af.
At han flyttede ind gjorde jo at min mor knyttede sig meget til ham, de kunne sagtens sidde og spise de 2 uden at min søster var til steder og alt sådan noget - så han var jo en stor del af familien og meget integreret i dagligdagen.
Ja nu valgte han så af forlade mig søster her for en 3 ugers tid siden pga af nogle familiære problemer - jeg forstår selvfølgelig ikke hans beslutning, i mit hoved må det da være nu at han har behov for nogen at støtte sig til, men nu har han truffet valget og er flyttet ud osv.
Min søster har det fint med det nu (nu er det self også 3 uger siden), hun kan endda snakke med ham som om de er venner da hun respektere at han har en svær periode.
MEN min mor er helt fra den. Hun græder hver dag
Har aldrig set min mor på denne måde, hun græder aldrig og hun er altid stærk.
Jeg er bange for at hvis hun bliver ved at så kommer hun helt ned i kulkælderen - hun skal ud med hendes frustrationer, men det er svært når hun altid skal være så stærk.
Har lidt overvejet at tvinge hende til at snakke med mig, hun vil gerne snakke virker det til, men hun bryder jo sammen og så kan jeg ikke få mig til at snakke videre om det. Måske jeg bare skal være der for hende og så snakker vi det hele ud, måske det hjælper? Jeg vil jo nok også græde, men det er da lige meget så længe min mor kunne komme af med noget af hendes "sorg".
Vi har for mange år siden været udsat for at vores far blev revet fra os - og tror heller ikke hun har arbejdet på det dengang, det blev bare skubbet væk. Sø tænker at hvis hun har både den gammel uarbejdet sorg og en ny, ja så tror jeg der går længe før hun kommer ovenpå 
Hvad tror i? Kan jeg hjælpe? Jeg får hende aldrig til at snakke med en professionel, men tror godt hun kunne læsse nogle af hendes følelser over på mig og jeg har jo ligesom været i processen sammen med hende og min søster..
Hilsen en bekymret datter ..