Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Musse21 skriver: hvis bare hun siger alt ser fint ud er jeg også super glad og lykkelig
hvis bare hun siger alt ser fint ud er jeg også super glad og lykkelig
Det er tilladt at sige, at man ikke vil høre tallet medmindre det er fordi det er under de 1:300, som betegnes som høj risiko.. (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Det er tilladt at sige, at man ikke vil høre tallet medmindre det er fordi det er under de 1:300, som betegnes som høj risiko.. (:
Musse21 skriver: Okay så må vi se hvad de siger
Okay så må vi se hvad de siger
Held og lykke i hvert fald!
M (: skriver: Held og lykke i hvert fald!
Musse21 skriver: Og føj hvor er jeg nervøs...Godt nok har jeg været gravid før min aldrig er jeg nået så langt som nuSå piger vil i ikke være søde og krydse finger for mig i dag?
Og føj hvor er jeg nervøs...Godt nok har jeg været gravid før min aldrig er jeg nået så langt som nuSå piger vil i ikke være søde og krydse finger for mig i dag?
MissMona skriver: Iiih, venter spændt. Gik det godt?
Iiih, venter spændt. Gik det godt?
Musse21 skriver: Det gik super godt Alt var som det skulle være..Scanningen tog lidt over en time fordi baby var super aktiv og ville ikke scannes
Det gik super godt Alt var som det skulle være..Scanningen tog lidt over en time fordi baby var super aktiv og ville ikke scannes
MissMona skriver: Det var godt! Tillykke med det!
Det var godt! Tillykke med det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128