tidlig teenager... ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

VNB

StineW79 skriver:

Uha ja musik får verden til at dreje og børn i alle aldre til at danse! Så fedt! Vh stine

hihi ja musik er bare et hit! 

Viktor kan slet ikke stå stille når der blir sat musik på - han MÅ bare danse  det ser så SØDT ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

VNB

sne190810 skriver:

Hvor sjovt. Og genkendende tanke, den med om det er en 2-årig eller teenager man har i huset .........

hehe ja man kan hurtigt blive lidt i tvivl nogle gange...

Hvordan skal det dog ikke gå når de så BLIR teenagere... 

Anmeld

13. november 2012

VNB

LouiseVous skriver:

hahahaha Nej en feed morgen

Uhhh de er sq så kære de søde unger <3<3

ja så er dagen bare startet rigtig godt! 

Anmeld

13. november 2012

VNB

rikkeregnbue skriver:

Haha

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

VNB skriver:

forestiller mig at han stod sådan her derinde:

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

VNB skriver:

hmm kan godt blive lidt i tvivl om det er en 2 årig eller en 16 årig dreng vi har os...

Her til morgen da jeg havde givet ham tøj på, siger han "mor ud", jeg går ud fra hans værelse, hvorefter døren bliver smækket i - og så blir musikken ellers skruet op for FULD styrke! Man kan så høre at han tramper rundt derinde imens han brummer "ååååh yeeeeaaar!"  

Da jeg åbner døren og kigger ind til ham igen, kigger han blot på mig og siger "seeeejt!" !! hahaha behøver jeg at skrive at jeg var flad af grin??? 

haha, sådan gør Johannes også..

Håber ikke det varer ved..

Anmeld

13. november 2012

Pallemor

VNB skriver:

hmm kan godt blive lidt i tvivl om det er en 2 årig eller en 16 årig dreng vi har os...

Her til morgen da jeg havde givet ham tøj på, siger han "mor ud", jeg går ud fra hans værelse, hvorefter døren bliver smækket i - og så blir musikken ellers skruet op for FULD styrke! Man kan så høre at han tramper rundt derinde imens han brummer "ååååh yeeeeaaar!"  

Da jeg åbner døren og kigger ind til ham igen, kigger han blot på mig og siger "seeeejt!" !! hahaha behøver jeg at skrive at jeg var flad af grin??? 

Tihihihi

Anmeld

13. november 2012

VNB

An&Jo skriver:

haha, sådan gør Johannes også..

Håber ikke det varer ved..

hehe hvor kært  

ja det er aldrig godt at vide hvordan de kommer til at te sig om ca 14 år når de allerede er sådan nogle små rebeller nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.