tidlig teenager... ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. november 2012

VNB

hmm kan godt blive lidt i tvivl om det er en 2 årig eller en 16 årig dreng vi har os...

Her til morgen da jeg havde givet ham tøj på, siger han "mor ud", jeg går ud fra hans værelse, hvorefter døren bliver smækket i - og så blir musikken ellers skruet op for FULD styrke! Man kan så høre at han tramper rundt derinde imens han brummer "ååååh yeeeeaaar!"  

Da jeg åbner døren og kigger ind til ham igen, kigger han blot på mig og siger "seeeejt!" !! hahaha behøver jeg at skrive at jeg var flad af grin??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

SussieThyssen

VNB skriver:

hmm kan godt blive lidt i tvivl om det er en 2 årig eller en 16 årig dreng vi har os...

Her til morgen da jeg havde givet ham tøj på, siger han "mor ud", jeg går ud fra hans værelse, hvorefter døren bliver smækket i - og så blir musikken ellers skruet op for FULD styrke! Man kan så høre at han tramper rundt derinde imens han brummer "ååååh yeeeeaaar!"  

Da jeg åbner døren og kigger ind til ham igen, kigger han blot på mig og siger "seeeejt!" !! hahaha behøver jeg at skrive at jeg var flad af grin??? 

Hehe...de unger, de unger

Anmeld

9. november 2012

Kay

sejt

Anmeld

9. november 2012

VNB

SussieThyssen skriver:

Hehe...de unger, de unger

hihi ja det er godt nok skægt at høre hvad der kan komme ud af sådan en lille mund nogle gange 

Anmeld

9. november 2012

VNB

Kay skriver:

sejt

forestiller mig at han stod sådan her derinde:

Anmeld

9. november 2012

Kay

VNB skriver:

forestiller mig at han stod sådan her derinde:

hihi ja... der gad  man godt havde kikhul der ind til 

Anmeld

9. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha ja musik får verden til at dreje og børn i alle aldre til at danse! Så fedt! Vh stine

Anmeld

9. november 2012

sne190810

Hvor sjovt. Og genkendende tanke, den med om det er en 2-årig eller teenager man har i huset .........

Anmeld

9. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

VNB skriver:

hahahaha Nej en feed morgen

Uhhh de er sq så kære de søde unger <3<3

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.