kan ikke gå:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. november 2012

nataschamus

hej piger.

jeg ville lige høre om andre ogs har prøvet ikke og kunne gå?

jeg er i uge 33+4 og kan simpelthen ikke gå når jeg rejser mig, kan ikke vende mig uden det gør utrolig ondt når jeg ligger:/

jeg har ondt nederst i maven og med jag med i underlivet og det går helt ud i spidsen a underlivet da:/

kan det være hende der har lagt sig klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

SussieThyssen

nataschamus skriver:

hej piger.

jeg ville lige høre om andre ogs har prøvet ikke og kunne gå?

jeg er i uge 33+4 og kan simpelthen ikke gå når jeg rejser mig, kan ikke vende mig uden det gør utrolig ondt når jeg ligger:/

jeg har ondt nederst i maven og med jag med i underlivet og det går helt ud i spidsen a underlivet da:/

kan det være hende der har lagt sig klar?

Det lyder som om du har fået en gang akut bækkenløsning.
Så hvis jeg var dig, så ville jeg snakke med lægen i morgen og få levet en undersøgelse på det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2012

LR85

Eller urinvejsinfektion. Kontakt din jordemoder i morgen

Anmeld

9. november 2012

nataschamus

Jeg har en blærebetændelse men er snart færdig med behandlingen. så tror ikke den har så meget med det at gøre

-men håber da ikke det er bækkenløsning , det kan jeg godt undvære

Anmeld

9. november 2012

Camilla30

Hej Gør det konstant ondt eller er det mere nogle gange?                                                                                                             Jeg er i uge 35 og har siden maven faldt ned (for ca. 2 uger siden) kunne mærke at baby maser og 'niver' ret meget nederst i maven, dog ikke samme konstante smerte hele tiden, men nogle tidspunkter gør det simpelthen ondt. Min JM har sagt, at det er fordi hun er faldet ned og derved maser mig på steder, hvor hun ikke tidligere har gjort, så derfor er der brug for lidt udvidelse Hvis du har uudholdelige smerter, synes jeg, du skal kontakte din jordemoder, de smerter jeg har er som kraftige mens-smerter og går også over i lænden, når de er værst, bliver særligt slemme hvis jeg skal rejse mig om efter at have lagt ned eller om aftenen når jeg er træt og overbelastet i kroppen, ved ikke om det er det samme du oplever. I hvert fald rigtig god bedring!

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

9. november 2012

nataschamus

altså nu er de ikke så slemme idag som igår.

men jeg har ondt når jeg bevæger mig , smerterne er lidt lige som mens men alligevel ikke.

jeg ligner seriøst en pingvin når jeg går så ondt gør det.

ved ikke om det er det samme , jeg tænker jeg ser lige dagen an hvordanb det går.

hvis det går bedre er jeg ikke så bekymret

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

nataschamus skriver:

altså nu er de ikke så slemme idag som igår.

men jeg har ondt når jeg bevæger mig , smerterne er lidt lige som mens men alligevel ikke.

jeg ligner seriøst en pingvin når jeg går så ondt gør det.

ved ikke om det er det samme , jeg tænker jeg ser lige dagen an hvordanb det går.

hvis det går bedre er jeg ikke så bekymret

Nu er bækkenløsning jo ikke akut truende, men der sker jo ikke noget ved evtat ringe til FG og evt få en snak med dem om hvad de tror det kan være...det er jo derfor de er til.
Eller du kan ringe til lægen, hvilket nok er bedre.
Men god bedring med det.

Anmeld

9. november 2012

nataschamus

tak

jeg ser lige tiden an ellers ringer jeg til FG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.