kan ikke gå:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2012

nataschamus

hej piger.

jeg ville lige høre om andre ogs har prøvet ikke og kunne gå?

jeg er i uge 33+4 og kan simpelthen ikke gå når jeg rejser mig, kan ikke vende mig uden det gør utrolig ondt når jeg ligger:/

jeg har ondt nederst i maven og med jag med i underlivet og det går helt ud i spidsen a underlivet da:/

kan det være hende der har lagt sig klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Annette A

Jeg synes jeg har samme problem for tiden. Er på vej mod uge 34 og synes også det gør vildt ondt at vende sig og når jeg skal op er det som om mine ben og bagparti ikke virker. Vågnede også i nat med vilde smerter i låret og smerter samt jag i nderlivet som du beskriver. Tænker også det er fordi baby presser på alt derinde og trykker på nogle nerver mv. Men ved det selvfølgelig ikke. Det kan da sagtens være fordi de gør sig klar og ligger sig i position.

Anmeld

11. november 2012

MortilElias2010

Jeg havde det sådan 3 uger førend jeg skulle på barsel og min læge mente det kunne være begyndende bækkenløsning, men det udviklede sig heldigvis ikke til det. Men havde to uger hvor jeg knap kunne gå - en uge hvor jeg slet ikke kunne og brugte stok herhjemme. 

Anmeld

11. november 2012

nataschamus

årh øv , jeg er ovre det igen nu er jeg bare ramt a mange plukveer der gør ondt ligesom kraftige  mens smerter så tror bare jeg er uheldig:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.