.. Ja det er hvad de gør lige nu!
Vi er så småt begyndt at snakke om at få nr. 2. Jeg er ELLEVILD med tanken (min kæreste var den første der nævnte det). Jeg synes det kunne være super dejligt hvis vores datter fik en lillesøster eller lillebror.

Men når det så er sagt, så kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor hårdt det bliver, på alle punkter.
Jeg mangler stadig en uddannelse. Jeg har en HG og planen var at jeg skulle have en elevplads efter min barsel. Men så tænker jeg på om det rent økonomisk vil kunne lade sig gøre at vente. Jeg er under 25, så vil ikke få voksen elevløn.
Jeg er godt klar over at man vil få mere i børnepenge, men de penge er IKKE en del af budgettet. Det er penge der skal bruges på vores børn.
Og hvad med hverdagen? Pludselig er der jo 2 blebørn - bliver det for meget? Stemmen inde i mig, siger at det nok skal gå. Man vender sig jo til det.
Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på hvad vores familie ikke vil sige. Ved den første prøvede min kærestes familie at overbevise os om at abort var den eneste mulighed, når nu det var en upser og ingen af os var færdiguddannede. Det valgte vi ikke at lytte til og det var den bedste beslutning i vores liv.
Men hvad vil de ikke sige nu

I sidste ende ved jeg godt at beslutningen er vores...
Måtte lige ud med alle mine tanker

I må endelig gerne dele jeres erfaringer
Anmeld