Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uh er så sulten hele tiden, skal bare ha mad..Tsk tsk kender i ikke det at i spiser 3 skåle med havregryn, og går med det samme igang med at pylle over sult ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Husker det udemærket fra da jeg var gravid Jeg kunne spise mig godt mæt men 5 min efter (det føles ihvertfald som kun 5 min) var jeg sulten igen.
Omsorgsgiver skriver: Husker det udemærket fra da jeg var gravid Jeg kunne spise mig godt mæt men 5 min efter (det føles ihvertfald som kun 5 min) var jeg sulten igen.
heh er chokket over jeg kun har tagt 5,7 kg på med alt det der ryger ned
Louise17 skriver: heh er chokket over jeg kun har tagt 5,7 kg på med alt det der ryger ned
Så skal jeg vist ikke sige at jeg tog 21 kg. Men det kan man heldigvis ikke se nu. Og jeg vejer endda 5 kg. mindre end hvad jeg gjorde inden jeg blev gravid
Omsorgsgiver skriver: Så skal jeg vist ikke sige at jeg tog 21 kg. Men det kan man heldigvis ikke se nu. Og jeg vejer endda 5 kg. mindre end hvad jeg gjorde inden jeg blev gravid
Wow det da flot at det bare er røget af igen, jeg vil også gerne smide ekstra 5 kg
Louise17 skriver: Wow det da flot at det bare er røget af igen, jeg vil også gerne smide ekstra 5 kg
Tak Det er nu også dejligt at alle kiloerne er røget af og plus lidt til
Omsorgsgiver skriver: Tak Det er nu også dejligt at alle kiloerne er røget af og plus lidt til
Ja da det da skønt. Jeg startede på 68, men tabte mig 8 kg, også nu har jeg taget 5,7 på igen, er spændt på hvad slut vægten ender på :-)
Louise17 skriver: Ja da det da skønt. Jeg startede på 68, men tabte mig 8 kg, også nu har jeg taget 5,7 på igen, er spændt på hvad slut vægten ender på :-)
Ja, det er da spændende
Louise17 skriver: Uh er så sulten hele tiden, skal bare ha mad..Tsk tsk kender i ikke det at i spiser 3 skåle med havregryn, og går med det samme igang med at pylle over sult ?
Hø hø...sådan havde jeg det i min første graviditet. Huske fx en morgen hvor jeg spiste en stor morgenmad og indenfor en time herefter forlangte at manden skulle lave pasta med kødsovs som jeg så spiste to kæmpe store portioner af ud i en køre. Tror max klokken kan have været ni om morgenen
Amandas-mor skriver: Hø hø...sådan havde jeg det i min første graviditet. Huske fx en morgen hvor jeg spiste en stor morgenmad og indenfor en time herefter forlangte at manden skulle lave pasta med kødsovs som jeg så spiste to kæmpe store portioner af ud i en køre. Tror max klokken kan have været ni om morgenen
haha sådan! Baby skal jo ha sin mad, ik?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128