Matematik opgaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Weber

Gardenia skriver:

Og så hjælpe hende med at snyde su, skolen, sig selv?

Må indrømme TS provokerer mig. Du får altså løn for at møde op og lave dine ting, det mindste du kunne gøre var at smide håndklædet i ringen og indrømme du ikke kan magte det?!
Håber et eller andet sted du bliver fanget i det.

Det har jeg aldrig sagt . Man kan sagtens hjælpe uden at snyde.. Men det var ellers fint du bare lige konkluderer hvad jeg vil.. Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Gardenia

Weber skriver:

Det har jeg aldrig sagt . Man kan sagtens hjælpe uden at snyde.. Men det var ellers fint du bare lige konkluderer hvad jeg vil.. Mange tak

Narj, så du spørgsmålstegnet bagved - her er et igen?

Godaften

Anmeld

8. november 2012

Weber

Det kan du tro . Men kan ikke forstå hvorfor du regner med det væreste eller spørger ind til det ?

Der nogle, som gerne vil hjælpe andre og gøre noget godt for dem

Anmeld

8. november 2012

Weber

Gardenia skriver:

Narj, så du spørgsmålstegnet bagved - her er et igen?

Godaften

Det kan du tro . Men kan ikke forstå hvorfor du regner med det væreste eller spørger ind til det ?

Anmeld

8. november 2012

Gardenia

Weber skriver:

Muligt du vil tilbyde din hjælp, men hun søger noget ganske andet. Det var det jeg reagerede på, ikke din udstrakte hånd.

Anmeld

8. november 2012

LilleLene

Julymama skriver:

Heej piger :-)

tjaaa, jeg har en lille forespørgsel! Jeg læser matematik C på hf enkeltfag, og sidder og bakser med en masse opgaver.

Har temmeligt svært ved det plokke lige tiden og/eller overskuddet til det, da jeg også har større opgaver i hist B og religion B som er fag jeg hellere vil brug min energi på da jeg ved jeg kan få en god karakter der, modsat i matematik ..

så ville jeg høre om der var nogle kloge kvinder som jeg evt kunne betale for at lave mine opgaver ?

Se bort fra dette indlæg og undlad at svare hvis det ikke er noget for dig, det er der ingen grund til :-)

Vh Elisabeth :-)

hvad drejer de sig om

Anmeld

8. november 2012

Julymama

Gardenia skriver:

Og så hjælpe hende med at snyde su, skolen, sig selv?

Må indrømme TS provokerer mig. Du får altså løn for at møde op og lave dine ting, det mindste du kunne gøre var at smide håndklædet i ringen og indrømme du ikke kan magte det?!
Håber et eller andet sted du bliver fanget i det.

Snyder da ikke su? jeg klarer selv mine eksamener osvvvv .. Møder op hver dag .. Og jeg gider da ærligt talt ikke at kaste håndklæder i ringet, når det er et fag jeg har svært ved ud af de mange andre jeg har taget .. Det ser jeg ingen grund til . Vi kan ikke alle være både matematisk stærke, jeg er mere til de boglige fag .. 

Anmeld

8. november 2012

Gardenia

Julymama skriver:

Snyder da ikke su? jeg klarer selv mine eksamener osvvvv .. Møder op hver dag .. Og jeg gider da ærligt talt ikke at kaste håndklæder i ringet, når det er et fag jeg har svært ved ud af de mange andre jeg har taget .. Det ser jeg ingen grund til . Vi kan ikke alle være både matematisk stærke, jeg er mere til de boglige fag .. 

Spørg din vejleder på din skole om hjælp, istedet for at få andre til at lave dine opgaver. Hvad vil du gøre til din eksamen, når du ikke har arbejdet med noget af stoffet før? Ja, det er selvfølgeligt ikke mit problem.

Anmeld

8. november 2012

Julymama

Gardenia skriver:

Spørg din vejleder på din skole om hjælp, istedet for at få andre til at lave dine opgaver. Hvad vil du gøre til din eksamen, når du ikke har arbejdet med noget af stoffet før? Ja, det er selvfølgeligt ikke mit problem.

Jeg laver opgaverne i timen og skriver noter, har bare ikke tiden og overskuddet til at lægge den energi i opgaverne som de kræver, så et 2 tal til eksamen ville være fint med mig, je har andre fag til at trække mit gennemsnit op, på trods af at jeg heller ikke skal bruge gennemsnittet til noget på mit videre studie .. Men nej det er ikke dit problem  :-)

Anmeld

8. november 2012

Philla

Jeg vil gerne hjælpe dig - men for din egen skyld, så lyt til, når jeg svarer dig, hvordan jeg er kommet frem til resultatet. Så lærer du samtidig af det, mens du får hjælp.

Du kan bare skrive til mig - om det er snyd eller ej, det gider jeg ikke kommentere, for det er dig, der skal leve med det og ikke os andre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.