Matematik opgaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Julymama

Heej piger :-)

tjaaa, jeg har en lille forespørgsel! Jeg læser matematik C på hf enkeltfag, og sidder og bakser med en masse opgaver.

Har temmeligt svært ved det plokke lige tiden og/eller overskuddet til det, da jeg også har større opgaver i hist B og religion B som er fag jeg hellere vil brug min energi på da jeg ved jeg kan få en god karakter der, modsat i matematik ..

så ville jeg høre om der var nogle kloge kvinder som jeg evt kunne betale for at lave mine opgaver ?

Se bort fra dette indlæg og undlad at svare hvis det ikke er noget for dig, det er der ingen grund til :-)

Vh Elisabeth :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Satans

Hehe, cheater !!

Det er slet ikke sikkert at jeg kan hjælpe.. Men jeg er da nysgerrig efter hvilke opgaver det drejer sig om

Anmeld

8. november 2012

Julymama

Satans skriver:

Hehe, cheater !!

Det er slet ikke sikkert at jeg kan hjælpe.. Men jeg er da nysgerrig efter hvilke opgaver det drejer sig om

Hehe, jaaaaaa men skal ikke bruge eksamens karakteren til noget, og vil bare ikke smides af holdet, har jo brug for min su, såå må man ty til drastiske midler hehe :-D

Kan lige prøve at finde et opgave sæt lige her om lidt, men det er bare  nogle (hvis man ellers kan finde ud af matematik) lette C niveau opgaver, med geometri, trigonometri og sådan noget.. Ikke noget specielt svært, men min hjerne duer bare ikke til at tænke i de baner hehe

Anmeld

8. november 2012

Dustmuz

Nu spørger jeg bare generelt..

hvorfor er det at man vil have andre til at lave sine opgaver??

Det ville højst sandsynligt kun tage mig nogen minutter og lave det hele.. alt efter hvor meget der er selvfølgelig

Anmeld

8. november 2012

Julymama

Dustmuz skriver:

Nu spørger jeg bare generelt..

hvorfor er det at man vil have andre til at lave sine opgaver??

Det ville højst sandsynligt kun tage mig nogen minutter og lave det hele.. alt efter hvor meget der er selvfølgelig

Fordi jeg skal ikke bruge min eksamenskarakter til noget, og jeg bliver forvirret bare jeg læser opgaverne .. Hvis jeg ikke afleverer kan jeg risikere at blive smidt af holdet = miste su som jeg skal bruge til husleje og løn til børnepasser .. Har afleveret de første 4 af opgaverne , men endte hver gang med kun at kunne lave halvdelen , og det var oogså kun i kraft af at min far gad sidde og hjælpe mig, men han har jo også et arb at passe .. Såå :-) derfor tænkte jeg at jeg meget hellere ville betale en for at lave dem , også fokusere på mine andre lektier og fag

Anmeld

8. november 2012

Dustmuz

Julymama skriver:

Fordi jeg skal ikke bruge min eksamenskarakter til noget, og jeg bliver forvirret bare jeg læser opgaverne .. Hvis jeg ikke afleverer kan jeg risikere at blive smidt af holdet = miste su som jeg skal bruge til husleje og løn til børnepasser .. Har afleveret de første 4 af opgaverne , men endte hver gang med kun at kunne lave halvdelen , og det var oogså kun i kraft af at min far gad sidde og hjælpe mig, men han har jo også et arb at passe .. Såå :-) derfor tænkte jeg at jeg meget hellere ville betale en for at lave dem , også fokusere på mine andre lektier og fag

det kan godt være du ikke skal bruge din eksamens karakter til noget.
men det er jo dit gennemsnit der tæller..
Så hvorfor ikke gøre sit bedste fra start..

altså, jeg vil godt nok ikke hjælpe dig, da jeg mener at man selv skal lave sine lektier.. .

Det er sur røv at man risikere at blive smidt ud..
men du risikere jo også at du får en meget lavere gennemsnits karakter pga at du ikke selv kan dit matematik..

det er som sådan ikke nogen kritik af at du spørger andre om de gider og lave det..
jeg ville bare foreslå du spurgte om hjælp til at lave dem, så du selv lærte noget også

Anmeld

8. november 2012

Weber

Julymama skriver:

Heej piger :-)

tjaaa, jeg har en lille forespørgsel! Jeg læser matematik C på hf enkeltfag, og sidder og bakser med en masse opgaver.

Har temmeligt svært ved det plokke lige tiden og/eller overskuddet til det, da jeg også har større opgaver i hist B og religion B som er fag jeg hellere vil brug min energi på da jeg ved jeg kan få en god karakter der, modsat i matematik ..

så ville jeg høre om der var nogle kloge kvinder som jeg evt kunne betale for at lave mine opgaver ?

Se bort fra dette indlæg og undlad at svare hvis det ikke er noget for dig, det er der ingen grund til :-)

Vh Elisabeth :-)

Må nok erkende jeg er lidt en talnørd. Har selv lige brugt de sidste 2 timer på at regne opgaver. Har selv haft matematik på A niveau og læser økonomi nu. Du er velkommen til at sende en pb

Anmeld

8. november 2012

Julymama

Dustmuz skriver:

det kan godt være du ikke skal bruge din eksamens karakter til noget.
men det er jo dit gennemsnit der tæller..
Så hvorfor ikke gøre sit bedste fra start..

altså, jeg vil godt nok ikke hjælpe dig, da jeg mener at man selv skal lave sine lektier.. .

Det er sur røv at man risikere at blive smidt ud..
men du risikere jo også at du får en meget lavere gennemsnits karakter pga at du ikke selv kan dit matematik..

det er som sådan ikke nogen kritik af at du spørger andre om de gider og lave det..
jeg ville bare foreslå du spurgte om hjælp til at lave dem, så du selv lærte noget også

Jaa, men jeg har i de boglige fag kun 10 og 12 taller, og regner med en karakter i matematik på max 2, så anser det lidt som en tabt kamp på forhånd, så kan ikke overskue at skulle bruge så lang tid på at søtte mig ind i noget, når jeg ikke regner med en bedre karakter.. Ved godt ydet ikke er en specielt god undskyldning men altså :-)

Anmeld

8. november 2012

Gardenia

Weber skriver:

Må nok erkende jeg er lidt en talnørd. Har selv lige brugt de sidste 2 timer på at regne opgaver. Har selv haft matematik på A niveau og læser økonomi nu. Du er velkommen til at sende en pb

Og så hjælpe hende med at snyde su, skolen, sig selv?

Må indrømme TS provokerer mig. Du får altså løn for at møde op og lave dine ting, det mindste du kunne gøre var at smide håndklædet i ringen og indrømme du ikke kan magte det?!
Håber et eller andet sted du bliver fanget i det.

Anmeld

8. november 2012

Dustmuz

Julymama skriver:

Jaa, men jeg har i de boglige fag kun 10 og 12 taller, og regner med en karakter i matematik på max 2, så anser det lidt som en tabt kamp på forhånd, så kan ikke overskue at skulle bruge så lang tid på at søtte mig ind i noget, når jeg ikke regner med en bedre karakter.. Ved godt ydet ikke er en specielt god undskyldning men altså :-)

men hvis du var heldig, kunne det jo være der var et geni herinde, som måske gad bruge tiden på at lære dig lidt omkring matematik, så karakteren måske blev 4-7..
det ville da være bedre end 2..

det vil måske tage noget tid..

Men håber da du klarer dit studie uanset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.