hader at andre folk skal bestemme over mit liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men tænk nu at hvis du om 10 år ønsker en.. kan manden ikke få en klemme på istedet

Det havde været en del nemmere, men han vil ikke...

Og jeg vil ikke presse ham til det
(Selvom jeg synes det er lidt unfair, at han bare mener jeg skal ind og have abort hvis der sker uheld)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg synes det er en god vurdering din læge er kommet med. Du er 22 år - det er jo INGEN alder. Kobberspiral giver jo ingen hormoner og kunne være en mulighed evt.

Kobber spiral giver mig alt for kraftige menstruationer samt smerter...

Anmeld

8. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Kobber spiral giver mig alt for kraftige menstruationer samt smerter...

og det er selvfølgelig smadder uheldigt, men det er jo stadig bedre end alternativet - når alternativet vil være afholdenhed eller abort

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

MinBabyOscar <3 skriver:

Det lyder da ogsåtil det er tidligt at blive steriliseres

jeg har selv samme problem med prævention, jeg har en aftale med lægen om at når jeg har 3 børn eller når jeg bliver 30 (hvad der kommer først) så har han noteret at jeg skal steriliseres  

jeg vil dog gerne donere æg inden jeg skal steriliseres

Jeg er da ret sikker på, at du sagtens kan donere æg selvom du er steriliseret? De fjerne jo ikke dine æggestokke, som er dem der producerer æg?

Nå det var en sidebemærkning

Til TS
Jeg kan godt forstå, at du er frustreret, men et eller andet sted kan jeg også godt forstå, hvis din læge eller hvem der nu bestemmer det, synes det er meget tidligt at sterilisere dig...

Anmeld

9. november 2012

TeamRocket

Sådan er reglerne nu engang, det er ikke din læge der bestemmer. Det er ens for alle at man skal være fyldt 25 eller have sygdomme eller lign for at få lov. Men super træls for dig hvis det er det du vil. Men du må jo sige til din mand (hvis han da er fyldt 25) at han må få den fixet- eller leve i afholdenhed indtil du er 25.

Anmeld

9. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

min mor blev gjort steril efter 3børn og hun har fortrut det sender hend efter hun blev skilt fra min far hun fant sig en ny dejlig kæreste  som hun blev gift med efter nogle år og de ønskede sig brandene et barn sammen og de prøvede virkelig via klinik sprøjter hver dag og intet virkede de har nu været sammen over 10åtr og kommer aldrig til at få et barn sammen 

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

henh01 skriver:

Jeg synes det er en god vurdering din læge er kommet med. Du er 22 år - det er jo INGEN alder. Kobberspiral giver jo ingen hormoner og kunne være en mulighed evt.

Præcis... Man ved sgu aldrig hvordan situationen ser ud om et eller tre år... Jeg synes det er en god ting at man ikke bare sterilleserer til højre og venstre... Selvom jeg selvfølgelig godt kan se fra ts synspunkt at det er MEGA træls lige nu... Så tror jeg altså at hun vil takke lægen om et par år...

Anmeld

9. november 2012

modesty

Jeg er meget splittet. På den ene side går jeg ind for frihed til det enkelte individ. Hvorfor skal staten bestemme over vores kroppe? På den anden side er jeg 100% sikker på at rigtig mange unge kvinder vil fortryde når de bliver ældre. Og jeg synes virkelig at det vidner om et manglende perspektiv at man vil lade sig sterilisere som 22-årig. Men altså igen. Et eller andet sted må det være den enkelte kvindes eget ansvar.

Anmeld

9. november 2012

FrkZier

modesty skriver:

Jeg er meget splittet. På den ene side går jeg ind for frihed til det enkelte individ. Hvorfor skal staten bestemme over vores kroppe? På den anden side er jeg 100% sikker på at rigtig mange unge kvinder vil fortryde når de bliver ældre. Og jeg synes virkelig at det vidner om et manglende perspektiv at man vil lade sig sterilisere som 22-årig. Men altså igen. Et eller andet sted må det være den enkelte kvindes eget ansvar.

enig

Anmeld

9. november 2012

DitteFisk

Men hvad med kondom? .. og der findes jo også præventions-piller til mænd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.