hader at andre folk skal bestemme over mit liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Anonym trådstarter

Så blev det afgjort.
De vil ikke lade mig steriliseres... at jeg (sandsynligvis) ikke kunne tåle nogle andre former for prævention, og jeg ikke vil have flere børn, var ikke grund nok...

(sandsynligvis er fordi jeg har prøvet det meste og det der er tilbage er de samme stoffer i anden form)

så nu er det afholdenhed til jeg fylder 25 og jeg kan bestemme selv. (medmindre jeg vil tage risikoen for familieforøgelse, da jeg ikke er så vild med tanken om abort)

Lige nu synes jeg bare det er møgirriterende. .. og skulle bare lige ud med min frustration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Så blev det afgjort.
De vil ikke lade mig steriliseres... at jeg (sandsynligvis) ikke kunne tåle nogle andre former for prævention, og jeg ikke vil have flere børn, var ikke grund nok...

(sandsynligvis er fordi jeg har prøvet det meste og det der er tilbage er de samme stoffer i anden form)

så nu er det afholdenhed til jeg fylder 25 og jeg kan bestemme selv. (medmindre jeg vil tage risikoen for familieforøgelse, da jeg ikke er så vild med tanken om abort)

Lige nu synes jeg bare det er møgirriterende. .. og skulle bare lige ud med min frustration.

Det lyder da ogsåtil det er tidligt at blive steriliseres

jeg har selv samme problem med prævention, jeg har en aftale med lægen om at når jeg har 3 børn eller når jeg bliver 30 (hvad der kommer først) så har han noteret at jeg skal steriliseres  

jeg vil dog gerne donere æg inden jeg skal steriliseres

Anmeld

8. november 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Så blev det afgjort.

Er det bLevet gratis at blive steriliseret igen?for ellers synes jeg da din læge er fej.

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Det lyder da ogsåtil det er tidligt at blive steriliseres

jeg har selv samme problem med prævention, jeg har en aftale med lægen om at når jeg har 3 børn eller når jeg bliver 30 (hvad der kommer først) så har han noteret at jeg skal steriliseres  

jeg vil dog gerne donere æg inden jeg skal steriliseres

Ja jeg er ung. (Snart 22 ) men jeg har 2 dejlige unger hvor den store har nogle problemer der gør at han får utroligt meget af min tid. (Har meget dårlig samvittighed over for den yngste)

Og jeg ønsker ikke flere børn. Ikke fordi de ikke er dejlige, men jeg ville have svært ved og overskue flere..

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Er det bLevet gratis at blive steriliseret igen?for ellers synes jeg da din læge er fej.

Det er blevet gratis...

Anmeld

8. november 2012

Maja88

men tænk nu at hvis du om 10 år ønsker en.. kan manden ikke få en klemme på istedet

Anmeld

8. november 2012

Faith

Kondom er vel osse en mulighed......?

Anmeld

8. november 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Ja jeg er ung. (Snart 22 ) men jeg har 2 dejlige unger hvor den store har nogle problemer der gør at han får utroligt meget af min tid. (Har meget dårlig samvittighed over for den yngste)

Og jeg ønsker ikke flere børn. Ikke fordi de ikke er dejlige, men jeg ville have svært ved og overskue flere..

Ja okay det kan jeg så godt se :/ er selv 22 men jeg vil dog gerne have flere 

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Kondom er vel osse en mulighed......?

Desværre nej... kan jeg heller ikke tåle..

Anmeld

8. november 2012

henh01

Jeg synes det er en god vurdering din læge er kommet med. Du er 22 år - det er jo INGEN alder. Kobberspiral giver jo ingen hormoner og kunne være en mulighed evt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.