Er I begyndt at tænke på navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Steinbrenner

Camilla30 skriver:

Fie er mega sødt Ville ønske jeg kunne få min kæreste med på det, men den går ikke hos os . Hilsner fra Camilla.

Tak skal du have  

Der er faktisk mange der ikke tror på os når vi fortæller hvad hun skal hedde.

" Ej det mener i ikke seriøst vel?? " den har vi hørt et par gange nu

Men jeg er fuldstændig ligeglad, jeg er helt vild med det navn, så må andre mene hvad de vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Tøs85

Vi har vidst fra starten at hvis det blev en dreng skulle han hedde Oskar-Emil og det blir en dreng.. Så ingen navnediskussion herhjemme

Anmeld

17. november 2012

frk andreasen

Vores lillesøster i maven hedder Freja. Vores andre børn hedder jasmin og emil

Anmeld

18. november 2012

mny

Hejsa  

her ca 4 uger før termin er vi endelig blevet enige om et navn. Vi skal have en dreng, og synes det har været ret svært at finde et navn. 

Men vi er blevet enige om at han skal hedde Theodor 

Anmeld

19. november 2012

MLT

Vi har hele tiden vidst, at det er en lille Oliver, der gemmer sig der inde, så på det punkt, er der ingen tvivl .. Nu skal vi bare finde ud af, hvad han skal hedde som nr. 2 navn .. 

Anmeld

21. november 2012

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Pyhh, jeg synes det er svært... Især når der er en storesøster, for så vil jeg jo gerne have navnene til at gå godt sammen, uden dog at være alt for ensartede... Og der er jo simpelthen så mange smukke navne derude.

Med min ældste datter havde vi 3-4 forskellige navne klar da hun blev født, og efter et par dage kunne vi konstatere, at hun var en Smilla. Nu har vi 7-8 navne klar til lillesøster, som vi begge er helt vilde med - gad vide hvor længe hun kommer til at vente på at få sit endelige navn?

Hvilke tanker gør I jer i den retning?

KH Astrid - nu i 37. uge

Her har storesøster valg navnet til lillebror...

Lige siden vi fandt ud af at det var en lille prins der gemte sig inde i hulen, har vi været på bar bund med hensyn til navne.. Pigenavne havde vi nogle stykker af, men var helt lost med drengenavne..

En aften vi så sad og ping pongede med navne opfangede hun lige Elias, og har kaldt ham det siden... Så vi regner med at det bliver en lille Elias

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.