Anonym skriver:
Jeg har brug for hjælp her
mig og min kæreste kan ikke få børn ( ifølge lægerne)
så vi har intet brugt
og nu er jeg så gravid
jeg vil gerne have barnet, men det er umuligt lige nu.. vi bor ikke sammen og det kan vi heller ikke komme til før om et års tid 
der er en masse andre forhendringer også som jeg ikke vil forklare lige nu
men jeg ved intet om abort.
mit underliv holder normalt ikke fast på mine æg, så et befrugtet æg falder selv ud indenfor 5-7dage
nu er jeg altså bare i uge 5 
men jeg ved ikke om abort er farligt? kan jeg risikere ikke at kunne få børn bagefter, nu hvor mit underliv i forvejen er helt fuckt?? ja undskyld mit franske men jeg er lidt ude af den.
og hvordan foregår sådan en abort?
gør det meget ondt?
øv altså det er dumt 
Har ikke lige læst de andre svar, så måske har du fået samme svar....
Du kan jo selvfølgelig godt risikere at det bliver meget svært at blive gravid igen selv - især når dine læger også siger sådan.. Så overvej nøje hvad du vælger, for hvad jeg kan læse, er alle dem der ikke selv kan blive gravide, meget kede af at det er så lang en proces at få hjælp til det..?
Men.. En abort er ikke såå slem, synes jeg ikke.. Jeg fik en medicinsk abort (det kan du få indtil omkring uge 9-10 stykker..) Man sluger en pille, og 1-2 dage efter skal man have lagt en stikpille op, og så et par timer efter, begynder man at bløde.. det gør ondt, men kun i et døgns tid, så er det normal menstruations smerter.. Mængden af blod er lidt større end normalt. Følelsmæssigt tror jeg aldrig (uanset grund) at det bliver nemt at gennemgå en abort, men find et godt tæppe, nogle gode film og sodavand frem, og tag et par dage på sofaen, så du får dig selv og dine tanker med i processen..
held og lykke med dit valg !
Anmeld