Anonym skriver:
Jeg har brug for hjælp her
mig og min kæreste kan ikke få børn ( ifølge lægerne)
så vi har intet brugt
og nu er jeg så gravid
jeg vil gerne have barnet, men det er umuligt lige nu.. vi bor ikke sammen og det kan vi heller ikke komme til før om et års tid 
der er en masse andre forhendringer også som jeg ikke vil forklare lige nu
men jeg ved intet om abort.
mit underliv holder normalt ikke fast på mine æg, så et befrugtet æg falder selv ud indenfor 5-7dage
nu er jeg altså bare i uge 5 
men jeg ved ikke om abort er farligt? kan jeg risikere ikke at kunne få børn bagefter, nu hvor mit underliv i forvejen er helt fuckt?? ja undskyld mit franske men jeg er lidt ude af den.
og hvordan foregår sådan en abort?
gør det meget ondt?
øv altså det er dumt 
Nu fik jeg selv af vide at jeg ikke ville kunne få børn
men er da heldigvis gravid nu 
Selvom vi ikke måske var helt klar på det - så sagde jeg til kæresten at det er nu eller aldrig, jeg vil ikke vente og så må babyen bare passe ind i vores liv, ja så må man rokere lidt om og blive lidt voksen. Jeg skulle i hvert fald ikke misse chancen for at få et barn
ALDRIG
Hvis du har fået af vide at din krop ikke er så god til at klare mosten - ja så ville jeg da sige at du nok ikke kan få et barn senere hen, den chance kan du da ikke tage, det her kan jo være din eneste chance for at få et barn 
Ej undskyld hvis det lyder hårdt. Men det er så hårdt at gå og ikke kan få børn - så forstår slet ikke hvis du overhovedet overvejer at få en abort 
Måske din kæreste ser på det på samme måde som dig - netop at det måske er jeres eneste chance
Og at i har været sammen i kort tid betyder jo ikke nødvendigvis at i slår op og aldrig får en kernefamilie - husk det 
Håber i vælger den rette løsning 
Anmeld